merhaba herkese.
buraya kadar okuyan varsa sana çok teşekkür ediyorum!ᴍᴇᴅʏᴀ: ᴘᴀᴜʟ ᴠᴇ ᴋᴀʀʟᴀ.
Güzellikleriyle dikkat çeken ve iyi bir eğitim almış olan Paul ve Karla'ya basın
"Ken ve Barbie Katiller" adını yakıştırmıştı. 90'lı yıllarda üç genç kızı kaçırıp, tecavüz ettikten sonra öldüren çift, işledikleri suçları bir kamerayla kayıt altına alıyordu.Bu olayın başkahramanlarından Karla, kocasına tapan ve onu aşırı derecede kıskanan bu kadındı. Paul'u kaybetmemek için hoşuna gidebilecek genç kızlar bulup, onları kaçırma planları yapıyordu. Ergenlik döneminde annesinden, gerçek babasının başka biri olduğunu öğrenen Paul ise tüm kadınlardan nefret ediyordu. Çiftin genç kızlara yönelmesinin altında ilginç bir neden yatıyordu. Paul ile çıkmaya başladıklarında bakire olmayan Karla, bu yüzden kocası tarafından sürekli aşağılanıyor ve bu durum her fırsatta Paul tarafından yüzüne vuruluyordu. Sürekli şiddet uygulayan Paul'den korkan Karla, kendi kız kardeşini bile, hayvanları uyuşturmakta kullanılan bir ilaçla uyutarak kaçırmaya çalıştı. Ancak ilacın etkisiyle kusan genç kız, kusmuğuyla boğulup ölünce planları yarım kaldı.
1995'te başlayan dava sonucunda Paul, ömür boyu hapse, ona karşı şahitlik yapan Karla ise 12 yıl hapse mahkûm edildi. Hala tek kişilik bir hücrede kalan Paul'un evlenmeden önce de 10 kadar kadına tecavüz ettiği ortaya çıktı. Hatta Hawaii'de yaptıkları balayı sırasında bile birkaç tecavüz girişimi olduğu anlaşıldı ancak kanıtlanamadı. Paul, dava sırasında kadınlara tecavüz ettiğini ama kurbanlarını öldürme işini karısına bıraktığını, cesetleri birlikte sakladıklarını söyledi. Çiftin hikâyesi 2006 yapımı Karla adli filme konu oldu.
HAʏ ᴀᴍᴇᴋᴇ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİL ÇİFTLER | barbie ve ken katilleri
Mystery / ThrillerOkuyun gözleriniz yerinden çıkmaz.