yirmi bir

25 6 2
                                    

önceki bölümde

medya-yüzük

Uzun bir süre orada durup Dumbledor ve Snape'in saçma konuşmalarına tanık olduktan sonra, Snape ve Dumbledor odadan çıktığı an kendimizi dışarıya attık saçlarımız terden alnımıza yapışmıştı ama şuan düşündüğümüz tek şey profesörlere ne açıklama yapacağımızdı ki birden içeri babamın girmesiyle hepimiz o tarafa döndük.

Babam bizi nasıl buldu bilmiyorum ama geldiği gibi konuşmaya başladı "Aile yemeğine geldiler dedim çabuk odalarınıza, bu konuyu daha sonra konuşacağız." açıkcası babamın bizi kurtarmasını beklemiyordum.

Oradan çıkıp hemen odamıza gittik ben duşa girdim Pansy de üzerini değiştirecekti.

Ben duştayken içeri Pansy girdi 'Aşkım bir sorun mu var?' "Yo Seni özledim" 'Hadi gel içeri' Pansy bazen çocuk gibi oluyordu ama şuan çocukluktan çok aklında daha farklı düşünceler vardı sanki.

Pansy duştayken sürekli boynuma, dudağıma öpücükler konduruyordu, amacını anlıyordum.

"of yeter" Diyip dudağıma yapışınca şok oldum ama karşılık verdim tutkulu bir şekilde öpüşüyorduk, Pansy elleriyle göğüsümü kavrıyor, alt taraflarımı okşuyordu.

Duşta biraz vakit geçirdikten sonra vücudumuzu yıkayıp içeriye geçtik, üzerimizi değiştirip yatağa uzandık.

"Aşkım bugün çok güzeldi." 'evet' Pansy'nin dudağına küçük bir öpücük kondurdum, elimi beline koydum o da kafasını boynuma gömdü ve uyuduk.

sabah

Hannah sabah kalktığında Pansy hala uyuyordu, üzerini değiştirip Pansy'i kaldırdı 'Aşkım hadi kalk, bak bu sefer gerçekten su dökerim' Pansy kalkmayınca ayağını yatağın kenarına çarpıp kendini yere attı ve bağırmaya başladı 'Ağh ayağım!' Pansy hemen yatak örtüsünü fırlattı ve Hannah'ın yanına geldi "Aşkım iyi misin? Bir şeyin var mı!" 'Yok ya uyan diye yaptım ben aşağı iniyorum gelirsin'

kapıdan çıkarken Pansy'e öpücük yolladıktan sonra büyük salona indim.

Bugün Pansy'e sürpriz yapacağım ve aklımda çok güzel bir fikir var.

Slytherin masasına geçtim ve Dumbledor konuşmaya başladı "Bugün tadilat nedeniyle dersler yok yemeğinizi yemeye başlayabilirsiniz." Dumbledor konuşmasını bitirince konuşmaya başladım 'Draco sana gösterdiğim yüzüğü aldın mı?' Dracoya muggle dünyasındayken yüzük göstermiştim ve almasını istemiştim. "Aldım yemekten sonra veririm." 'tamam' biz konuştuktan sonra Pansy geldi ve yemeğimizi bitirince Dracodan yüzüğü alıp Pansy'e sürpriz yapacağım yere geldim.

İlk öpüştüğümüz, ilk sevgili olduğumuz yere arka bahçedeki havuza geldim, çok fazla süslemeyecektim sadece havuzun kenarında evlilik teklifi edecektim

Yemekleri ev cinlerine hazırlatacaktım bende o sırada nasıl bir teklif yapsam diye düşünüyordum, ne desem?, acaba havuzun içinde saçma mı olur, yok ya yemek bitince hallederim neyse şimdi sözleri düşünelim.

benim hiç solmayan çiçeğim olur musun? yok ya bu da aşırı romantik off Ölene kadar benim olur musun? oha bu da iyimiş neyse dur ben hallederim.

4 saat sonra

Bütün süsler hazırdı birtek Pansy'i Draconun getirip, geri gitmesi lazımdı, Havuz başına küçük bir masa koymuştum Pansy'nin gelmesini beklemeye başladım.

Birkaç dakika sonra Pansy gözü bağlı üzerinde kısa yeşil bir elbise ile gelmişti çok güzeldi etrafa ışık saçıyordu sanki..

Draco Pansy'nin gözünü açtığı an ağızı açık kaldı ağlayarak bana sarıldı daha sonra draco gitti 'Aşkım niye ağlıyorsun' burnunu çekerek konuşmaya başladı "duygulandım" 'Yaa ağlama beni de ağlatacaksın hadi gel yemek yiyelim'

Pansy'e aldığım yüzüğün gümüşünü kendime almıştım, masaya oturduğumuzda heyecandan elim titriyordu Pansy bunu farketmiş olacak ki "aşkım yemek yiyoruz neden elin titriyor" 'hiç hadi yiyelim' yemeği yemeye başladık ama benim ne elim ne de bacağım duruyordu yüzük cebimde duruyordu.

Yemek bitince Pansy tuvalete kalktı ben de napsam diye düşünüyordum- hah buldum o geldiğinde kapının arkasına geçeyim yani ilham gelmiyor yapabilecek bişey yok.

Pansy geldiğinde kapının arkasına geçtim ama unuttuğum bir şey var sözler o an aklıma ne gelirse artık.

Ben kapının arkasındayken Pansy beni arıyordu hemen çıktım ve havuzun kenarında olan Pansy'nin yanına gittim ah merlin hayatımda hiç bu kadar heyecanlanmamıştım!

Pansy'nin omuzuna dokundum ve yerinden sıçradı, havuza düşecekti ki belinden yakaladım ama beni de çekti SONUNDA AKSİYON KURU KURU MU OLUR EVLİLİK TEKLİFİ ELİME FIRSAT GEÇTİ!!

Hemen suyun altında aynı kutudaki iki yüzüğü çıkardım umarım paslanmaz, Pansy gözlerini açtığı an şok oldu tabii havuzun içinde evlilik teklifi falan neyse

Ben yüzüğü uzattım ve kafamı cevap almak için salladım Pansy elini ağızına koydu ve kafasını evet anlamında salladı dünyanın en mutlu insanı olabilirim şuan! Daha sonra Pansy diğer yüzüğü aldı ve parmağıma taktı

Pansy'nin parmağına yüzüğü taktıktan sonra havuzdan çıktık Pansy dudağıma tutkulu bir öpücük kondurduktan sonra duş aldık ve film izlemeye başladık.

Pansy aşırı mutluydu durup durup ağlıyordu gerçi benim de ondan farkım yoktu, filmi değil yüzüğünü izliyordu.

Biz film izlerken kapı çaldı.

yazarınızın havuz fetişi var sanırımŞEJFŞE

sizce evlilik teklifi iyi miydi? biraz espri katmış olabilirim ama klasik olanlardan olsun istemedim

voteleyin lütfen<3

I wanna kisa your lips- Pansy Parkinson (🏳️‍🌈)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin