on bir

67 14 31
                                    

Uzun bir yaz tatili ardından hogwarts'a geri döneceklerdi hepsi valizlerini hazırladılar ve cisimlenerek dokuz üç çeyrek peronuna geldiler ailelerine veda ettikten sonra duvardan geçip bir kompartmana oturdular "bu sene başınıza bela almayın zaten 5 ay tatil yaptık blaise yüzünden" diye söylendi Hannah.

Hogwarts'a vardıklarında eşyalarını yerleştirip ortak salona indiler ve her zamanki gibi dumbledor boş konuşmalarını dinlediler "Sessizlik! yeni ksks profesör'ünüzü selamlayın" Hannah ve Pansy aralarında konuşmaya başladılar "ıy bune ya pembe sürtük" "aynen şimdiden gözüm tutmadı bunu". Herkes yemeklerini yedikten sonra Prf. umbridge in dersine girdiler.

prf umbridge cırtlak sesiyle konuşmaya başladı "Ben bakanlıktan kontrole geldim ve açıkcası size büyüsüz öğretimin daha iyi olacağını düşünüyorum şimdi önünüzdeki kitapları açın ve okuyun" Hannah ayağa kalkıp konuşmaya başladı "Profesör büyüsüz kendimizi nasıl savunacağız" "sizin gibi tatlı çocuklara kim saldırır ki" Daha sonra Pansy kalktı ve konuşmaya başladı "Ruh emicilerin kafasına bu kitabı mı fırlatacağız" "Dersimde söz almadan konuşmayın!" Pansy sürtük diye mırıldanarak yerine oturdu "Bayan Parkinson ve Bayan Malfoy dersimden sonra cezalısınız ofisime gelin!"

Dersten sonra Hannah ve Pansy umbridge'in ofisine geldiler Hannah Pansy'e fısıldadı "Birazdan pembe kusucam" "bende" o sırada Umbridge içeri girdi "oturun ve size vereceğim kalemle kağıda dediğim şeyleri yazın, Bayan Malfoy siz yazın profesör'üme asla saygısızlık etmeyeceğim. Bayan Parkinson siz yazın en büyük sürtük benim" ikisi de yazdılar ama Pansy en büyük sürtük umbridge yazdı daha sonra gelen kapı sesi ile irkildiler.

Hannah ve Pansy yazının ellerine kazındığını görünce şok içinde birbirlerine bakıyorlardı ve içeri Lucius ve Bay Parkinson girdi "bu yaptığınız saygısızlık bakanlığa bildirilecek gelin kızım" Hannah ve Pansy odadan çıkıp revire gittiler ellerini sardırdıktan sonra koridorda dolaşmaya çıktılar ki önlerine Draco çıkana kadar "İyi misin Hannah iyi misiniz" "İyiyiz abi" "iyi bari bende size katılayım" Draco da onlara katıldıktan sonra beraber yürümeye devam ettiler.

"bu ne be" "Hannah sanırım umbridge erkekler ve kızlar arasına mesafe koydurtmuş" "gel aşkım" "ne" "gel işte" Hannah Pansy'i koridorun ortasında duran umbridge'in önüne getirdi "profesör sanırım erkekler ve kızlar arasına mesafe koymuşsunuz" "evet Bayan Malfoy bir sorun mu var" "O zaman bunu da sorun etmezsin sürtük" dedikten sonra Hannah Pansy'nin dudağına yapıştı Pansy şok olsa da ona karşılık verdi koridordan alkış sesleri yükseliyordu ve yanlarındaki draco "helal kardeşime" diyip zıplıyordu Umbridge hemen onları ayırdı ve bağırmaya başladı "siz ikiniz hemen dumbledor'un odasına!"

Hannah ve Pansy Dumbledor'un odasına gittiler ama aksine Dumbledor hiçbir şey demedi.

Hannah ve Pansy bahçeye inip bir ağacın önüne oturdular Pansy Hannah'ın dizine yatmış Hannah ise onun saçıyla oynarken aralarında sohbet ediyorlardı "Aşkım umbridge sürtüğünün önünde çok iyidin" "bir daha olsa yine yaparım" ikisi de küçük bir kahkaha patlattı ve insanların dedikodusunu yapmaya başladılar "Geçen abinle Harry'i bastım" "ne! Bana nasıl söylemez" "Bana sen karışma sonra söyleyeceğim dedi" "birkaç gün bekliyim eğer söylemezse sıçarım ağzına" "Aynen öyle yap bide Hermione Ron'u seviyormuş" Hannah "Sende de ne dedikodu varmış" diyip Pansy'nin dudağına küçük bir öpücük kondurdu ve konuşmaya devam ettiler.

"Oha Pans akşam olmuş" "ya hadi gel odamıza gidelim" "Tamam" Hannah ve Pansy odalarına gittiler Pansy hemen kapıyı kapattı "A-aşkı"Hannah sözünü bitirmeden Pansy onun dudaklarına yapıştı tutkulu bir şekilde öpüşüyorlardı aynı zamanda da kıyafetlerini çıkarıyorlardı sütyen ve pantolon ile kalınca Pansy Hannah'ı yatağa uzandırdı ve üstüne çıktı hem öpüşüyor hem de sürtünüyorlardı Pansy elini Hannah'ın sütyen kopçasına attı tam açacakken kapı açıldı "HARRYLE ÇIKIYO- AAAA" "HARRYNİ SİKİYİM" "ben gelmesem sevişiyodunuz" Pansy hemen kalktı ve konuşmaya başladı "Herşeye burnunu sokmasan olmuyor dimi siktir git"

Draco gittikten sonra Hannah ve Pansy giyinip uyudular.


İEJFĞEJFĞEJRŞM draco her şeye burnunu sokmasa ölür zaten
vote sınırı (5)

I wanna kisa your lips- Pansy Parkinson (🏳️‍🌈)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin