on yedi

48 9 9
                                    

hogwarts günü

Bugün Hannah ve diğerleri hogwartsa gideceklerdi sabah kalktıkları gibi bavullarını alıp dokuz üç çeyrek peronuna geldiler.

Diğerleri de oradaydı selamlaştılar Draco Pansy Blaise ve Hannah aynı perona girmişlerdi.

"Abi sen niye Harry ile oturmadın?" "Birazdan gidicem Hannah, sizi göreyim dedim" Blaise alayla söze girdi "Draco ve altın üçlü(!?)" "Ne var blaise hem sen gelsene benimle" Draco ve Blaise gidince Hannah Pansy'nin dizine yattı ve konuşmaya başladılar

"Hannah biliyor musun Ginny eskiden Harry'i seviyormuş harry gay olduğu için onu reddetmişĞENFŞNEŞDN" "oha gerçekten mi" "evet hatta Draco duyunca ona açılmış" "Ben niye bilmiyorum ya" "Bilmem bana da Blaise anlattı"

Pansy konuşurken göz kapaklarım ağırlaşmaya başladı ve uyudum. Pansy'nin beni dürtmesiyle kalktım sanırım gelmiştik hemen Dracoları alıp trenden indik ve sandallara binip odalarımızı yerleştirmeye gittik ben Pansy ile aynı odada kaldığım için onunla beraber odaya çıktık.

Kıyafetleri yerleştirme faslı bittikten sonra beraber yemek yemeye indik diğerleri de oradaydı hemen slytherin masasına oturduk Dracoyu görmeyince blaise e sordum "Blaise Dracoyu gördün mü" "Arkana bak" Arkama baktığımda Draco gryffindor masasındaydı "İyice unuttu bu piç bizi- Pans nereye" "Yok bişey ben ee asamı unutmuşum da odada" "Peki"

Pansy gittikten sonra kitaplarımı almaya odama doğru giderken yolda astoria'yı gördüm ve bir duvarın arkasına geçtim tam odama gidiyordum ki ki başka bir koridora geçti hemen onu gizlice takip etmeye başladım ne yapıyordu bu?!

En sonunda köprüde durdu ve yanına adını bilmediğim bir çocuk geldi ne konuştuklarını tam olarak duyamıyordum ama sadece şunu duydum 'istediğim şeyi getirdin mi?' diye çocuğa bunu söyledi bana anlatır zaten diyip sınıfa geçtim Pansy de sonradan geldi.

"Aşkım nerelere kayboldun" "hiç asamı aldım sonradan da tuvalete girdim" "Tamam"

Son dersimize giriyorduk ve Pansy hala bir şey dememişti ona güveniyordum ama yine de şüpheleniyordum ne almıştı o çocuktan?

Son dersimizden çıktıktan sonra odama çıktım ve kapıda bir not buldum 'Akşam astronomi kulesine gel' kimdi bu?

Akşam olmuştu hemen astronomi kulesine çıktım merdivenleri çıkarkan iki kişinin gölgesini gördüm biri Pansy'di yanındaki kimdi? Yanında tanımadığım biri vardı ve Pansy elini kızın beline attı?!

Daha sonra kız dudaklarını Pansyninkine bastırdı onları gördüğüm an başımdan aşağıya kaynar sular döküldü bunu bana nasıl yapardı ağlayarak oradan uzaklaştım ve kullanılmayan kızlar tuvaletine girdim ağlamaya başladım.

Ben ağlarken içeri mızmız mrtyle geldi "Hey neden ağlıyorsun" "Aldatıldım" "Kötü olmuş ama sakın kendini üzme tamam mı" kafamı evet anlamında salladım ve ağlamaya devam ettim.

Selaam sizce Pansy Hannah'ı aldattı mı?

bölümleri çok fazla kişi izliyor ama 3 oy lütfen oy verin :)

I wanna kisa your lips- Pansy Parkinson (🏳️‍🌈)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin