sekiz

70 17 15
                                    

Sabah Hannah Pansy'e sarılmış bir şekilde uyandı ilk defa kendini bu kadar huzurlu hissediyordu biraz yüzünü inceledikten sonra kalktı ve giyindi o sırada Pansy de uyanıp giyindi.

Aşağıya kahvaltı hazırlamaya indiler ama Draco Tom ve Blaise çoktan hazırlamıştı hemen masaya geçip kahvaltı yapmaya başladılar "Bugün ne yapacağız?" "Bilmiyorum Draco sizce ne yapalım ki" "Denize gidelim!" dedi blaise hepsi onayladıktan sonra masayı toparladılar dışarıdan mayo vb alıp sahile doğru yol aldılar.

Sahile geldilerinde güzel bir yer bulup havlularını serdiler Hannah hemen denize girdi arkasından da Pansy girdi o kadar çok dalmışlardı ki çok fazla açıldıklarından haberleri yoktu "Pansy sıçtık" "yo sıçmadık gel geri gidelim" Kıyıya doğru yüzerken Hannah'ın ayağına keskin bir acı girdi "AAA HASSİKTİR!" "noldu!" "of ayağım acıyor balık falan ısırdı sanırım" "Tamam sakin ol geldik"

Kıyıya çıktıktan sonra Pansy Hannah'ın ayağına baktı dediği gibi balık ısırmıştı "küçük bir kızarıklık var birşey olmaz hadi gel bizimkilerin yanına gidelim" "tamam"

Hannah ve Pansy diğerlerinin yanına gittikten sonra bir şeyler yediler ve eve doğru yola çıktılar. "Abi biz 5 ay napacağız burada aktivite kalmadı" "Bilmiyorum Hannah yer içer yatarız heralde" alayla gülerek draco "Hannah ve Pansy yatmayı ciddiye almayın ha" "Ne alaka canım kardeşim" "Dün sizi havuzda görmedim mi sanıyosunuz" Ortam sessizleşti ve hiçbir şey demeden yola devam ettiler.

Eve geldiklerinde duş aldılar Hannah yorulduğu için uyumak istedi.

Pansy'den

Duştan çıktığımda Hannah uyuyordu hemen üstümü giyinip yanına uzandım onun yanında çok garip hissediyordum acaba o da öyle hissediyor mudur sanırım ona aşığım ama bilmiyorum yani umarım o da bana aynı şeyleri hissediyordur.

Biraz daha düşündükten sonra elimi Hannah'ın beline koydum ve huzurlu bir uykuya daldım .

Kalktığımda hava kararmıştı ve yanımda Pansy vardı onu uyandırmadan arkamı döndüm ve yüzünü incelemeye başladım ilk tereddüt etsem de elimi saçına attım uyanmış olacak ki sırıttı hemen elimi saçından çektim ama o geri koydu "oyna" kafamı salladım ve saçıyla oynamaya başladım sonsuza kadar böyle kalabilirim.

Birkaç saat daha öyle uyuduktan sonra acıktığım için kalktım mutfağa girdim ve tost yapmaya başladım gelen kapı sesiyle irkildim elime bir tava alıp kapının arkasına saklandım kapı açıldığı an gelen kişinin yüzüne tavayı yapıştırdım ışığı açtım "Bay Parkinson!?"


SELAAAM ŞENDŞJFŞ a-a kayınbabasının yüzüne tava yapıştırmayan da kendine gelin demesin(!?)

I wanna kisa your lips- Pansy Parkinson (🏳️‍🌈)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin