5.rész

492 30 8
                                    

Igazából már egy hónap eltelt az évből. Nem történtek nagyon nagy dolgok viszont ma igen. Kezdjük onnan, hogy magyaron hárman feleltek. Cortez Zsolti és Edina. Az első két említett embernek végig segítettem úgyhogy mindkettőnek össze kapartam egy-egy hármast. Viszont Edina kapott egy eggyest eléggé kiakadt.

-Ez nem ér bezzeg az a kis paca végig súgott a fiúknak! Te kis.. - kezdte volna el a veszekedést , de Kardos közbe szólt.

-Csend legyen. Arról nem tehetek, hogy neked eggyes lett szóval ha még egy szót meghallok igazolatlant kap! - erre Dina lejjebb csúszott a széken és magában morgott tovább. Szünetben oda is jött a padunkhoz. 

-Na idefigyelj ha én mégegyszer meglá.. - de ezt a mondatát újra félbe szakították.

-Hallod te is akarod, hogy súgjon? Mert akkor sajnálattal közlöm nem fog segíteni! - kiabált be Zsolti. Erre Dina teljesen kiakadt és a csatlósaival eggyütt kiment a teremből.

-Köszi - fordultam hátra.

-Ugyan nem kell köszönni szegény agyilag gyenge nem tudja megérteni az embereket. - erre mindenki elröhögtük magunkat. A többi órán nem történt semmi különös. Utolsó órán osztályfőnöki volt.

-Gyerekek legyetek szivesek viselkedni.. - maszírozta a halántékját Haller.

-Most nem is csináltunk semmit. - szólalt meg Zsolti.

-Akkor mégis kitett Edina hajába rágógumit hétfőn? - erre persze a fiúk rászkódó vállal próbálták vissza folytani a nevetést. Hát igen amióta össze lettünk vonva kétszeresére nőtt a hülyeségek száma. Osztályfőnöki után egyszerre Zsoltiék garázsához vettük az utat ahol mindenki beszélgetett és szórakozott. 

-Szerintem rendeljünk pizzát! - jelentette ki Zsolti aki már tárcsázta is a közeli pizzázót. Nagyjából fél óra alatt ki is hozták a rendeléseket és egy nagy körben ettük a sajátjainkat és néha-néha cserélgettünk..

Sziasztok! Tudom tudom rövid lett viszont a következő részhez már van egy jó ötletem majd eskü. 

Furcsa változások |SzJG ff.|Where stories live. Discover now