6.rész

400 23 5
                                    

Pénteken sokáig voltunk Zsoltiéknál. Ami azt eredményezte, hogy szombaton tizenegynél előbb fel se kelltem és akkor is csak anyu keltett.
Igazából a hétvége gyorsan eltelt olvastam, Cortezzel telefonáltam (anyuék tényleg ki vannak már hogy lefogy a pénz a számomról) Virággal kutyát sétáltattunk szóval a szokásos.

Hétfőn reggel már a lépcsőn álltunk miközben vártuk a becsengetést.

-Tanultatok Matekra? - kérdeztem.

-Van ma matek? Idén Van matekunk? - és igen ehhez hasonló válaszokat kaptam ami csak azt jelentette, hogy ma is meg írok kb 6-7 témazárót. Szuper nem?

-Renáta! - kiabált Kinga felém mire egy kérlelő pillantással néztem körbe de senki sem.

-Bezzeg a matekba segítsek mi? - mondtam nekik.

-Sajnálom de ha téged Ló hív akkor menned kell. - röhögött Zsolti mire nagy nehezen elindultam.

-Igen? - kérdeztem.

-Renáta ugye meg van a suli újsághoz az anyag?! - kérdezte. Azt hiszem elfelejtettem. Gondolkoztam mire kínosan mosolyogtam csak egyet miközben kettőt hátra léptem.

-Renáta! Ezt nem hiszem el! Nem érek rá, sok dolgom van! Miért nem tudsz te mostanában mindent időbe elintézni?! Ez mind azért van mert elcsavarták a fejed! Ha holnap délután nem küldesz semmit akkor ki foglak rúgni! - és elsétált.

Hát igen ő Kinga, mint mindig. Amikor becsengettek Máday rontott ki az ajtón.

-Kedves 12... miért vannak itt kint? - kérdezte nyugodtan.

-Hát várjuk a csengőt. - vonta meg a vállát Dave. És talán ez nem kellett volna..

-TIZENKETTŐ AZONNAL HÚZZANAK BEFELÉ AZ OSZTÁLYBA!

-Máday néni, ez így nem olyan jó.. - szomorodott el Zsolti.

-Nagy mi a problémája?! - akadt ki.

-Hát hogy azt mondja hogy tizenkettő és nem Tizenkettő B.

-BEFELÉ! - Ordította el magát. Mi meg rázkódó vállal bementünk az ajtón.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 16, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Furcsa változások |SzJG ff.|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora