3.rész

766 30 0
                                    

Egy hét telt el a suliból így reggel mikor felkeltem, gyors felöltöztem normális ruhába és még elintéztem a reggeli dolgomat és már indultam is ki az ajtón.
A kapuban már ott várt Cortez.
-Szia - köszöntem mikor oda értem.
-Szia. - csókolt meg. Legalább valami jó is van ebben az évben. Mikor oda értünk a sulihoz akkor oda mentünk a többiekhez.
-Sziasztok! - köszöntem. Miről van szó? - kérdeztem.
-Próbálunk rájönni mi az a PVO. - válaszolt Macu.
-PVO? - néztem furán.
-Aha. Elvileg ez az első óránk. - bólintott Zsolti.
-Tipp?- kérdeztem de mindenki csak nemleges választ adott. Míg Dave rövidítéseket olvasott fel a telójából megérkezett Kinga.
-Asszony mi az a PVO?- kérdezte Zsolti.
-Zsolti utoljára mondom, fogytán a türelmem. Ne nevezz így, mert egy szép pillanatban elborul az agyam, és nem állok jót magamért. Ha nem szeretnéd gipszben tölteni az elkövetkező heteket válogasd meg a szavaidat. - szólt Kinga higgadtan. - Különben meg ha figyeltetek volna akkor tudnátok hogy a PVO az a pályaválasztási órát jelenti.
-Ammeg' minek? - kérdezte Zsolti.
-Hogy a csökkent értelmi szintű tanulók is rájöjjenek idővel hogy mihez kezdenek érettség után. - mondta Kinga dühösen.
-Kire gondolsz? - bandzsított Zsolti.
-Tudod nagy előnyöd, hogy jól mutatasz mellettem. Némileg kompenzálod vele a viselkedésed. Némileg.- Vigyorgott gúnyosan.
-Neked meg nagy az előnyöd, hogy annyira hülye vagyok, hogy bírlak. - mosolygott Zsolti.
- Most ezzel engem vagy magadat akartál meg bántani. - húzta Kinga össze a szemöldökét. Miközben beszélgettünk Virág meg szólalt.
-Izé... Ki a PVO-tanár.
-Remélem, nem Kardos. Sok lesz már a héten belőle. - borzongott bele Cortez.
-Nem hinném. Basszus, lehet, hogy Máday? - röhögött Ricsi.
Aztán észre vettük hogy Kinga önelégülten mosolyog.
- Mond már ki az? - lökte meg Zsolti.
-Á a találgatásoknál jobban csak azt fogom élvezni, amikor rájöttök.
-Hát asszem ezt meg szívtuk Kinga nagyon örül. - csettiten Ricsi idegesen.
-Nem mind. - válaszolta Kinga és rám nézett. Neee!!!! Végem van. Ááááá!
-Mi az? - nézett rám Virág mikor lefehéredtem.
-Hát... Csütörtök első óra. Az Renié lesz. - karolta át a vállam Cortez.
-Télleg' - helyeselt Zsolti.
-Vladár? - kérdezte Virág.
-Vladár.- Erősitette meg Kinga.

Furcsa változások |SzJG ff.|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora