Bele gondolni is fura, hogy ez az utolsó évünk. De ma végre találkozok megint Cortezzel. Ezért siettem gyors, sajnos felkellett venni a rakottszoknyát ahj miért ilyen vastag a vádlim. Cortezzel együtt mentünk suliba. Már nagyon hiányzott. Sokat beszéltünk a suli felé.
Amikor oda értünk már többen is ott voltak. Elkezdtünk beszélgetni mindenről. Furcsa lesz ha nem ebbe az osztályba fogok járni. Amikor meg untuk a kint áldogálást felmentünk a termünkbe. Egyszerre szemet szúrt, hogy az egyes padok helyett kettes volt. Furcsán néztünk össze, de mindenki leült abba a padba ahol ülni szokott senki nem ült egymás mellett. Becsengettek.
Amikor bejött Haller így szólt.
-Jó reggelt gyerekek! A mai nap hoztam egy számotokra rossz és egy jó hírt. - ezen sokat gondolkodtam mert már így is nagy meglepetés volt az osztály terembe belépve.
-Kezdje a rosszal. - kiabálta be Zsolti.
-Az iskola új szabályokat találtki ami csak a végzős osztályokra vonatkozik, ezentúl az utolsó évre egybe lesztek az a-sokkal. A jó hír, hogy én maradok az osztály főnök. - mondta lelkesen. Hogy mi?? Egy osztály az kizárt. Persze nem csak nekem nem tetszett mindenki felhördült. Nagy nehezen de sikerült lecsitítani az osztályt és akkor kopogtak. És ki jött be na? Hát persze hogy Edina. Bah...
-Na még nem is ülünk úgy ahogy akarunk! - hördült fel Ricsi. Erre persze mi mind a hátsó részhez ültünk. A párok úgy voltak hogy:
Virág-én
Macu-Dave
Andris-Robi
Gábor-Jacques
Cortez-Ricsi
Kinga-Zsolti.
Van egy olyan érzésem hogy nem fog sokáig tartani ez a felállás. De próbálkozunk...Szijjasztok! Igen lassan de biztosan meg írtam ez a részt. Próbálok minnél többet írni csak nem mindig van időm. De ha van hozzá időm és türelmem akkor írom mindegyiket. Remélem tetszik 😁❤️
ESTÁS LEYENDO
Furcsa változások |SzJG ff.|
FanficHmmm... Ez történet az én agyszüleményem. Nem vettem elsenkitől az ötletet. Remélem tetszeni fog.