Mikor megtudtam hogy Vladár lesz a tanár, ledermedtem.
-Ugye ez csak egy rossz álom? - kérdezem félve mivel tudom hogy a válasz "nem" lenne mivel egyértelműen ébren vagyok. Komolyan kezdek egyre jobban utálni a csütörtöki napokat. Ha valaki azt mondja nekem, hogy a hétfőnél nincs rosszabb nap akkor még nem ismeri Vladárt. Nem elég hogy ebben az évben kínzás már az osztály egy része de még egy tanártól sem tudok megszabadulni. Mikor befele sétáltunk a termünk felé Máday megállított.
- Antai-Kelemen, Rentai talán nem tudnak sétálni hogy fogják egymás kezét?! Tegyétek el azt a sok kacatot! (A két kockára értette). Talán ló hogy állva eszik?! (Ezt Virágnak mondta aki csak egy csokoládét tömött magába a reggeli órákban). Nagy most szólók először és remélem hogy utoljára! SOHA TÖBBÉ NE HIVOGASSON ÉJFÉLKOR MERT ROSSZAT ÁLMODOTT KÜLÖNBEN MEGKESERÜLI! - Hát mondjuk úgy, hogy a szokásos leszúrást kaptuk meg az ig. helyettestől. Viszont megszoktuk már hogy Máday hangja miattuk zengi be az iskolát. Mikor beértünk a teremben leültünk a helyünkre elkezdtünk beszélgetni. Virág még becsengetés után is azt ecsetelte, hogy a kedvenc bandája éppen egy új dalt rakott ki amiről kikérte a véleményem.
-Igen. Biztos jó majd átküldhetet. - mosolyogtam rá.
-Ren! - szólalt meg Ricsi mögöttem.
-Igen? - Fordultam hátra a hang irányában.
-Leesett a földre a FingerBoard-om vissza adnád? (Szerk.: Nem vagyok biztos benne de ha jól emlékszem Ricsinek van ilyen minideszkája?)
-Persze. - A padom előtt volt így felkellett álnom, hogy elérjem. Ha tudtam volna a tettem következményeit akkor nem csináltam volna semmit. Mikor felvettem a földről a számomra játéknak tűnő tárgyat és hátra adtam Ricsinek egy hang szólalt meg.
-Na lám Rentai a mai napig nem tanult fegyelmet. - hallotam meg Vladár hangját.
-Én csak vi... - kezdtem volna el át érvemet amikor közbe vágtak.
-Igen mindig jön a "Csak". - forgattaja meg a szemeit.
-De hát... - próbálkoztam.
-Nem szeretném, hogy feleselne!
-Nem is feleseltem... - mondtam halkan, de úgy látszik Vladár meghallota.
-Elég volt! Rentai kijön és ameddig nem engedem vissza addig minden órán a tanári asztalnál fog ülni!! - kiabálta el magát. Míg én szépen lassan kikullogtam addig síri csendben volt mindenki. Ez után az óra további részében Vladár elkezdett beszélgetni a többiekkel. Nagyon megalázó volt. Edináéktól kaptam egy lenéző gúnyos mosolyt szóval jobb nem is lehetett volna. Főleg hogy mindenkit láttam.Sziasztok ez egy rövid rész lett de ezzel szerettem volna úgymond vissza térni és életjelet adni erről a történetemről.♡♡
ESTÁS LEYENDO
Furcsa változások |SzJG ff.|
FanficHmmm... Ez történet az én agyszüleményem. Nem vettem elsenkitől az ötletet. Remélem tetszeni fog.