my idiot housemate

913 74 0
                                    

In club

Kelihatan suasana di club itu sangat lah bising ..dengan lagunya yg boleh membuatkan orang pekak...ramai pengunjung menari nth tarian apa nth...

Chorong sedang meminum soju sambil menunggu seseorang ..riak wajah nya sungguh bengang..

"Isy..mne mamat nie?!kata pkul 8mlm ini dah pukul 12malam..s**t lah dia nie,"
Marah chorong

Ps-sorry mencarut pulok..jngan marah yer...

Beberapa minit kemudian..sesusuk tubuh yg amat lah sado menuju kearahnya lalu mengambil tempat dihadapannya...

"Sorry lambat,"

Jawab lelaki itu dengan selamber ditambah pula xde rase bersalah..

"Asal kau lambat huh?!,kata pukol 8malam!,"marah chorong lalu bangun dari tempat duduknya dan duduk diatas paha namja itu sambil.mengusap wajah namja itu...

"Takpe aq maafkan kau..semua plan kita nak pisahkan v dan serah dah berjaya..apakata...-rapatkan wajah nya -kita enjoy malam nie nak?,"

"-naughty smile-aq on jer..asalkan dapat ganjaran yg aq nak,"

"Ganjaran??ko nak ape??duit?kereta?emas?rumah?aq boleh bagi kat kau lah..sbb plan kita berdua dah berjaya,ko nak apa cakap?!aq boleh bagu kat kau,"

"-naughty smile-aq nak kau!boleh?,"jawabnya dengan nada yg memggoda..time tu chorong tgh mabuk..

"Haha!!apa aje untuk kau sayang,"

Chorong menarik namja itu ke motel bersebelahan dengan club tu...

In room

Chorong mengunci pintu bilik itu...lalu menyuruh namja itu duduk diatas katil..
Chorong memeluk namja itu
Lalu berkata

"Saranghaeyo mark-ah...,"

Mark,namja itu memusingkan tubuhnya lalu kiss lips chorong...lalu..mark membaringkan chorong..chorong...pula membuka butang baju mark..dan mark menyelak baju chorong..dan menidurinya...

In morning

Chorong bangun dan melihat mark disebelahnya...terselahlah ABS milik mark..lalu chrong pun memeluk erat mark..

Ok apakata kita tutup part nie..kita ke hero n heroin story...sorry part nie byuntae nye bkn sikit tpi banyak..

In house

Serah dan v tdk lagi seperti dulu..kali ini mereka tidak bertegur sapa ..bermesra-mesraan dan bermanja...

Member lain pula tidak mahu masuk campur dalam.hat dua insan itu..biarlah mereka buat hal masing²

Member lain semua berada di ruang tamu..manakala v dah serah pula berada di bilik masing²

"V!serah!! Turun makan skarang!,"

V dan serah pun membuka pintu dah keluar dengan serentak..mata mereka bertembung..contact eye...

"Serah-ah..aq rindu sangat² kat kau..nak jugak aq peluk kau erat²," ujar v d dalam hati

"Oppa..mianeii..serah dah sakitkan aty oppa,"

"Kalau nak tau aq dah tau dah citer yg sebenarnya,aq nak kau jadi milik aq selamenye...mianei sbb xpercayakan kau..,"

"Oppa mianei sbb x bagi tau perkara yg sebenar kat oppa sbb blom.smpai masenye lagi,"

"Serah/oppa!,"panggil mereka berdua dengan serentak..

"Ladies first,"
"Serah dah cakap sesuatu kat oppa..,"

"Aq pon!,"

-continue

Whut?v dah tau hal sebenar?? Dari siapa?kookie?joy?or dia tau dari orang lain???jadi siapa??siapa.pulak jr.nie??
Adakah dorang dapat berbaik semula...or x??hmm...nnti kan part yg akan tiba..hehe
u
Hi readers..mian cuz part nie byuntae...mian cuz part nie membosankan..harap readers enjoy

MY IDIOT HOUSEMATEWhere stories live. Discover now