Seluruh bangunan sekolah hampir saje nak runtuh disebabkan jeritan oleh para pelajar
Nak tau x sbb ape dorang semua nie menjerit? ?hmmm..
Yg sebenarnye ade berita baik lagilah yg terbaik dan ade berita buruk yg tersangatlah buruk yg menyebabkan mereka semua menjerit..
Sebab ape dorang menjerit??cikgu lee minho nak kawin ngan cikgu park minyoung ker??apa yg berita baiknye ??hah!nampak sangat bukan tentang cikgu lee minho nk kawin ngan cikgu park minyoung(sorry melalut sebentar)
Baiklah kita citer pasal berita buruk dulu yer..
Berita buruknya adalah...
'PERHATIAN KEPADA SEMUA PELAJAR!!EXAM FINAL SEMESTER 2015 AKAN MULA PADA TARIKH 12/10/2015 HINGGA 20/10/2015!!,PENGETUA SEKOLAH KITA IAITU EN.JI SUK JIN MENGUCAPKAN HWAITING PADA KALIAN SEMUA..SEKIAN TERIMA KASIH!!,"ucap DJ skolah..
"ANDWAEEEEEE!!!,"jeritan para pelajar hinggakan menyebabkn skolah mengalami gempa bumi seketika..
"YAK!!JANGAN MENJERIT BOLEH X!!,"arah DJ skolah itu iaitu park Chanyeol
IN RADIO ROOM
"Yak!yeollie oppa..turn krystal pulak,shuh shuh,"halau krystal
"Yerlorr -,-,"
Chanyeol mengalah lalu memberikan tmpat pd krystal
"PERHATIAN KEPADA PARA PELAJAR DISINI ADE PENGUMUMAN DIMINTA DENGAR DENGAN TELITI,SESUDAHNYA TAMAT FINAL EXAM YG AKAN DATANG PIHAK SKOLAH DN KELAB SENI N KEBUDAYAAN JUGA MUSIKAL TEATER DAN FESYEN AKAN MENGADAKAN MASJLIS PORM.NIGHT ..SO TEMA TAHUN INI ADALAH SWEET HEART..JADI DIMINTA PARA PELAJAR MMBAWA PASANGAN MASING-MASING,SEKIAN TERIMA KASIH...,"
"YAHOOO!!,"
jeritan para pelajar lagi
"YAK!JANGAN MEMJERITLAH NGOK!,"
arah Chanyeol
S
K
I
P
In class
"Oh my exam dah nak dekat huhu..,"keluh pelajar lelaki a
"Janji porm night diadakan,"ujar pelajar yeoja b
"Kookie-ah hwating!,"
"Neo nado,"
"Ofcoslah...hehe,"
"Serah-ah neo jinjja daebak!kerana awaklah porm night diadakan!,"ujar pelajar pompuan n lelaki di kelas mereka
"Ofcoslah diakan pengerusi kelab musikal teater n fesyen,"ujar kookie
"Haha!,"
S
K
I
P
Beberapa hari sebelum exam...para pelajar sedang berusaha belajar bersungguh-sungguh tekun gile-gilw...sbb nak dpt gred A++ katanya...
Ramai pelajar sedang mengulang kaji pelajaran ..time rehat bangunan skolah dipenuhi pelajar yg merata-rata mengulang kaji dengan stylw yg pelik lagilah berbeza..dah beberapa hari jgklah chorong xdatang skolah..manakala mark pula dah pindah skolah..dia skolah kat L.A..
s
K
I
P
Hari yg paling mereka takuti pun tiba..exam is coming!
Para pelajar menjawab soalan dengan tekun skali...
Sehabisnya exam yg pertama habis..semua pelajar kelas serah n jungkook tertanya-tanya..knpa chorong xdatang skolah??nak harapkan teman baik chorong lagilah xtau..sbb no contact no tweet no sms..tu jerlah..nak tau tanya orang yg buat citer nie??akulah tu kan??//blur//..
Dari semenjak itulah hubungan serah dan v terasa aman dan damai..(ayat xboleh bla)
Lunch time!
In rooftop
"Eh korang...mne si chorong pergi huh?,"tanya jungkook
"Haah..dah brapa minggu xnampak dia,"ujar suga
"Tak kan lari kowt?,"ujar jhope
"Dia nak lari sbb ape?,"tanya jimin
"Sbb exam!dia kan slalu jer gagal exam,"blas jhope..tiba-tiba
Pukk!!
"Adoihh!hyung skitlah sendep!,"adu jhope smbil mengusap kepalanya yg tlh diketuk oleh jimin menggunakan kuali D.O..eheh..bukan ...botol air mineral sebenarnya..
"Mangkok kau nak lari sbb exam!,"
"Pfftt...,"member lain yg melihat itu menahan tawa mereka..
"Ouh iye ker..habis tu ap?,"tanya jhope
"Aq tau!,"
Member lain memandang kearah seseorang..dari pintu
Namja itu berjalan dengan style coolnya..menuju kearah mereka..namja tu bukan pelajar skolah nie..die pelajar skolah lain yg sesat ..haha!accah jer..pelajar yg sedang memguji pelajar skolah nie..almaklumlah namja nie genius..die pelajar universiti ocford,london..
Uishh..bijaknye asal terlebih???
Member bts saling berpandangan sesama sendiri..
Namja nielah org dorang rindu sesangat...
-continue
Cube teka sape namja tu??adakah luhan or orang lain??ha!kalau nak tau nnti kan part yg akan berlepas dari Planet Galaxy Uncle Jack..haha!!uncle jack??? O.o
Marah kris nnti..huhu..'harap komen n vote part nie..gomawo'
YOU ARE READING
MY IDIOT HOUSEMATE
Fanfictionyoon serah atau nama panggilannye evil yeoja yang diberikan oleh housemate U kerana serah selalu buli housematenyer,housemate serah adalah lelaki bukan sorang tapi 7 orang ,dewasa tetapi berperangai kebudak-budakkan...Mereka serumah kerana diaorang...