Di sebalik kedai cenderamata ...ade sepasang anak mata memerhatikan gelagat serah...
???:Serah,awak semakin cantik nampaknya,menyesal pulak sya curang kat awak, sya harap awak nak kembali di pangkuan sya,menjadi seperti dulu.
Di sebalik sisi hunter house, sepasang anak mata yg berwarna coklat cair sdg memerhatikan mereka semua...
???:heh! Ni semua pompuan tu punya pasal!!! Smua plan yg aku rancang semua x menjadi,kau tengoklah aku akan balas dendam!!kau tunggu pompuan!!
-mengepalkan tangannya-
-beredar dari situ-
??? Terlihat ??? Memerhatikan mereka ...
Keesokkannya..
In school
Class
"Hari ni kita ada pelajar perpindahan dari california,sila masuk!,"
Pelajar baru itu pun memasuki kelas..semua pelajar perempuan telah pun jatuh cinta...
"Cutenya,"
"Hensemnya,"
"Coolnya,"
"Bergayanya,"
Berbagai-bagai puji-pujian terhadap pelajar itu...
Pelajar baru itu memerhatikan serah yg sdng berbual dengan kookie...
???:serah...sya rindukan awak sangat2 -di dalam hati-
Cikgu tiffany: semua beri perhatian!! Sla knlkn diri kamu
???: ne,annyeonghaseyo choneun mark ye-tuan,call me mark ,im form california,nice to meet y'alls -wink-
C.fanny: kamu boleh ddk di sebelah boram
Mark: thanks you teacher
S
K
I
P
Serah prov
Aku ternganga melihat kejutan ini...kekasih yg dulu telah mencurangi aku kembali ...
Adakah ini mimpi buruk?? Seseorang please bangunkan aku..
Kookie:klau yer pun terkejur tutup lerh mulut tu...
Serah:-menutyp mulut- kookie tu kan mark??
Kookie:yeah,that guy is mark ye-tuan your ex boifren...
Memang sah ini bukan mimpi..ini reality ...huh~~ nampaknya aku xakan lupakan die..baru jee nak lupakan die..dah xdapat nak lypakan lagi..OH MY ~~
S
K
I
P
-continue-
Hi,ok x part ni??? Kalau ok komenlah..klau xok komen lah jugak...huhuhu..kalau ada sebarang ketypoan sila abaikan...hahaha..oklah..sya akan post next part..mianei kalau part nie pendek..
YOU ARE READING
MY IDIOT HOUSEMATE
Fanfictionyoon serah atau nama panggilannye evil yeoja yang diberikan oleh housemate U kerana serah selalu buli housematenyer,housemate serah adalah lelaki bukan sorang tapi 7 orang ,dewasa tetapi berperangai kebudak-budakkan...Mereka serumah kerana diaorang...