Part 2

73 5 1
                                    


*di rumah jun hee*

Jun Hee : Aishh , tak sangka dia ajak aku kahwin . Yahoooooo !!!!!

Pn. Lee : Jun Hee ahh , kamu dah kenapa ? Terjerit-jerit macam orang gila . Sihat tak ni ?

Jun Hee : Hehehe Jun Hee ada good news untuk omma ni .

Pn. Lee : Apadia ?!

Jun Hee : Jun Hee nak kahwin ngan Peniel . Boleh tak ?

Pn. Lee : Hah ?! Macam mana pulak korang boleh nak kahwin ni ? Tetiba je . Bila ?

Jun Hee : Omma izinkan ke ? Hmm , Peniel suruh Jun Hee bagi keputusan 2 hari lagi . Entahlah omma , tetiba je dia ajak kahwin . Maybe parents dia suruh cari calon .

Pn. Lee : Kalau kamu nak jugak kahwin ngan dia , kahwin jelah . Asalkan Jun Hee happy , omma pun happy .

Jun Hee : Betul ke ni omma ? Ahhh , gomawo omma . Saranghae *excited*

Pn. Lee : Excited nampak ? Tak sabar sangat la tu .

Jun Hee : Hehehehe *dlm hati* hmm happy memang happy ... tapi kena la aku tanggung risiko kalau kena kacau ngan minah sewel tu ...

*2 hari kemudian*

Peniel : So , apa keputusan kau ?

Jun Hee : I'm agree . Omma aku dah bagi green light . So , how about your parents and the date ? Yoo Jin ?

Peniel : Jinjja ? Kau tak tipu kan ? Aishh tak sabarnya hahahaha . Parents aku okey je . Bukannya dorang tak kenal perangai kau macam mana . Pasal tarikh , next month okey tak ? Bolehlah buat preparation awal sikit . Yoo Jin tu macam biasalah . Mengamuk tak sudah . But , what do i care ? Aku bukannya ada hubungan dah ngan dia .

Jun Hee : Muka aku ni muka penipu ke hah ?! Emm , baguslah . Tarikh tu okey la . Sempat jugaklah aku nak bertapa kat bilik kesayangan aku tu buat kali terakhir hehehehe . Pasal Yoo Jin tu yang aku risau sebenarnya . Aku takut je dia nak buat bukan-bukan kat aku . Nampak sangat la dia dah sewel kalau dia mengamuk bila tau kau nak kahwin . Lagi-lagi kalau dia tau yang kau nak kahwin ngan aku .

Peniel : Hahahaha okey set . Pasal Yoo Jin tu kau jangan la risau sangat . Nanti lepas kahwin , aku upah la bodyguard untuk kau . 3 orang cukup ?

Jun Hee : Amboi , awal betul kau buat preparation ? 3 orang ? Dah lebih dari cukup wehh . Gomawo *kiss pipi*

Peniel : *blushing* Hehehehe . So kita dah boleh la buat preparation . Kalau aku free , nanti kita pergi cari baju , cincin and tempah invitation card sekali .

Jun Hee : Okey . Oh ya , sebelum terlupa ... aku taknak kau pergi gim untuk sebulan ni . Aku tak suka six pack , arra ??

Peniel : Hah ?! Takkan tak boleh kot . Hmmm , takpelah . Kau punya pasal , aku okey je .

Who Say ?Where stories live. Discover now