*di majlis perkahwinan yoo jin & minhyuk*
Jun Hee : Yoo Jin ahh , chukkae . Tak sangka kau kahwin ngan Minhyuk oppa aku yang poyo tu . Citer la macam mana korang boleh berkenalan dan bercinta ni hehehe .
Yoo Jin : Hehehehe . Gomawo Jun Hee ahh . Ehh Minhyuk tu poyo ke ? Aku tengok manly je . Comel pulak tu . Aku kenal ngan dia masa aku pindah Amerika dulu . Dia sambung study kat sana kan ? Masa tu aku hampir bunuh diri sebab frust sangat . Abang kau yang halang aku dari buat benda bodoh tu . Sejak tulah aku cuba lupakan Peniel dan terima cinta dia . And now , we're married .
Jun Hee : Comel la sangat kan ? Hahahahaha . Kiranya dah lama la korang kenal eh ?
Yoo Jin : Yup . Weh , best ke jadi wife bff sendiri ? Ke korang banyak gaduh ?
Jun Hee : Aku rasa kau sendiri boleh nampak happiness kitaorang . Gaduh manja je lebih . Hehehehe .
Tengah syok berborak , tetiba Peniel & Minhyuk muncul ..
Peniel : Amboi dahsyatnya borak . Gosip pasal kitaorang la tu , kan hyung ?
Minhyuk : Ha'ah . Gosip pasal apa tu hah ? Meh la share ngan kitaorang .
Jun Hee : Wahai oppa-oppa poyo sekalian , takde maknanya la kitaorang nak gosip pasal korang ni . Buang masa je .
Yoo Jin : Tulah pasal . Perasan betul . Tau la dia tu artis :p
Minhyuk : Emm stop sampai sini dulu ehh gosip . I nak bawak my sweetheart honeymoon kat bilik .
Yoo Jin : *blushing* ishh bengong ahh oppa ni .
Peniel : *whisper kat Jun Hee* Yeobo .. jom balik . Biar newlywed ni bersweet-sweet kat sini .
Jun Hee : Hehehehe arraseo .
So , here's the end of my love story . Siapa kata kawan baik tak boleh fall in love ? Tulah akibatnya kalau bff tu lelaki . Tapi berbeza dengan aku dan Peniel . Walaupun bff , tapi berkongsi perasaan yang sama . Yoo Jin pulak , walaupun pada mulanya dia cinta mati kat Peniel , tapi akhirnya berubah hati jugak . Semuanya disebabkan Minhyuk yang tak reti putus asa memujuk tu . Dan yang paling penting , hubungan kitaorang bertiga dah kembali macam dulu . End of chapter . See you all in next ff xD
YOU ARE READING
Who Say ?
FanfictionMalay fanfics again ~ not my second try but my friend first tryy :D Peniel mengajak Jun Hee kawin dengannya dlm masa yg singkat . Dalam diam masing masing menyimpan perasaan yang sama namun kerana ego semuanya tersembunyi. Perkahwinan mereka berjal...