Part 3

65 5 0
                                    


*di rumah peniel*

Kedengaran bunyi telefon Peniel berdering . Dengan malasnya Peniel menjawab panggilan tersebut sebaik saja mengetahui yang menelefonnya bukannya Jun Hee tapi Yoo Jin .

Peniel : Kau nak apa lagi ni hah ?! Tak puas lagi mengacau hidup aku ?

Yoo Jin : Oppa nak jugak ke kahwin ngan perempuan tu ? Oppa , kan Yoo Jin boleh kahwin ngan oppa ? Tak payah la kahwin ngan perempuan tu . Dia tu pun bukannya baik sangat . Hipokrit !

Peniel : Ehh betina tak sedar diri , kau dengar sini . Kau tu sejuta kali lagi hipokrit dari Jun Hee . Remember this , aku takkan pernah percaya semua tuduhan palsu kau tu . And one more thing , aku takkan berdiam diri kalau kau cuba nak cederakan Jun Hee . If you do , you will regret . Arraseo ?!

Dengan perasaan marah dan bengang , Peniel menamatkan panggilan tersebut . Pn. Shin yang terkejut mendengar jeritan anaknya itu , terus menuju ke bilik anaknya . Dilihatnya Peniel sedang duduk di birai katil sambil bergumam sesuatu yang tak jelas . Pn. Shin yang seakan faham dengan keadaan itu terus bertanya .

Pn. Shin : Dong Geun ahh , gwaenchana ? Ada masalah apa lagi ni ? Pasal Yoo Jin lagi ?

Peniel : I'm fine . Don't worry . Yoo Jin tu memang tak serik-serik . Tak habis-habis menuduh Jun Hee yang bukan-bukan . Dia ingat dia tu perfect sangat la ?! Tak sedar diri langsung .

Pn. Shin : Dah la tu . Tak payah fikirkan pasal perempuan tu lagi . Baik pergi cari cincin ngan Jun Hee . Daripada duduk rumah takde buat apa-apa .

Peniel : Hmm , yelah omma . Peniel nak siap dulu .

Pn. Shin : Okey , omma keluar dulu . Nanti dating ngan Jun Hee , jangan pulak kamu hambur marah kamu kat dia . Kalau dia merajuk , pandai-pandai la kamu jawab soalan free omma dia nanti .

Peniel : Takkan la anak omma ni nak buat macam tu . Anak omma ni kan budak baik . Hehehe .

Who Say ?Where stories live. Discover now