*beberapa bulan kemudian*
*di rumah jun hee & peniel*
Jun Hee dan Peniel sedang menonton tv di ruang tamu . Kali ni takde aksi kejar-mengejar yang berlaku macam sebelum ni disebabkan keadaan Jun Hee yang tak mengizinkan . Peniel yang mula bosan memulakan perbualan .
Peniel : Yeobo , oppa boring la . Jom teman oppa jalan-jalan ?
Jun Hee : Tak nak la . Yeobo tak larat nak jalan la . Oppa pergi la sorang-sorang .
Peniel : Ehh kalau oppa keluar sorang , siapa nak teman yeobo ? Emm tak jadilah . Yeobo nak minum ? Oppa buatkan air ehh .
Jun Hee : Haish pelik-pelik jelah oppa ni . Emm boleh jugak .
Semasa Peniel sedang membancuh air di dapur , dia terdengar Jun Hee menjerit memanggilnya . Dengan pantas dia pergi melihat keadaan Jun Hee .
Peniel : Yeobo ahh ... gwaenchana ??
Jun Hee : Oppa ... sakit ...
Peniel : Kita pergi hospital ehh ?
Jun Hee : Ppali wa ...
*di hospital*
Dah hampir 2 jam Peniel menunggu . Akhirnya , seorang doktor keluar dari ruangan tersebut dengan wajah ceria .
Doktor : Awak suami pesakit tadi ke ?
Peniel : Yes . I'm her husband . How is she and our child ?
Doktor : Congrats . You've got a baby girl . Your wife is in stable condition .
Peniel : Thanks doc .
Doktor : Nae . Saya mintak diri dulu .
*beberapa hari kemudian*
*di rumah jun hee*
Pn. Lee : Cucu omma ni dah ada nama ke belum Jun Hee ahh ??
Jun Hee : Hmm nak bagi nama apa ehh oppa ?
Peniel : Hye Ra okey tak ? Shin Hye Ra . Tapi kalau yeobo tak suka , takpelah .
Jun Hee : Yeobo okey je . Yeobo tak kisah pun nak letak nama apa . Asalkan dia jadi anak yang baik .
Peniel : Emm betul tu . Taktau la anak kitaorang ni ikut perangai siapa .
Pn. Lee : Omma ngan appa dia perangai lebih kurang je . Mesti dia ikut semua perangai korang .
Jun Hee : Kalau dia jadi macam oppa mesti dia ramai peminat kan ??
Peniel : Hahaha yeke oppa ramai peminat ? Tapi cuba bayangkan dia macam yeobo . Kuat nangis , kuat merajuk . Emm susah la kalau kuat merajuk . Dah banyak kali pujuk pun still marah . Kesian kat future namjachingu dia nanti . Nasib dia mesti sama macam oppa .
Jun Hee : Oppa ni kan ishh *cubit lengan*
Peniel : Woo main kasar ehh . Oppa gurau jelah . Yeobo ni sikit-sikit nak marah . Dah jadi omma pun still garang macam dulu . Kesian Hye Ra dapat omma garang macam yeobo . Nanti dia takut nak dekat-dekat ngan yeobo macam mana .
Jun Hee : *jeling*
Pn. Lee : Aishh korang ni tak habis-habis gaduh . Ada anak ke takde anak ke macam tu jugak perangainya .
Peniel : Nak buat macam mana . Kitaorang ni memang dari zaman sekolah kuat gaduh . Hahahaha .
Jun Hee : Hmm yelah tu .
YOU ARE READING
Who Say ?
FanfictionMalay fanfics again ~ not my second try but my friend first tryy :D Peniel mengajak Jun Hee kawin dengannya dlm masa yg singkat . Dalam diam masing masing menyimpan perasaan yang sama namun kerana ego semuanya tersembunyi. Perkahwinan mereka berjal...