1saat sonra
Bankta oturuyordum. 1saaten az yada fazla geçmişti. Gelmek bilmedi Dani. Denize doğru baktım. Her baktığımda o batası yeşilimsi mavi gözleri geliyor. Neden böyle birşey yaptı? O kadar aldattı Bruna maymunu. Tam 4kez başka biriyle öpüşürken yakaladık. Hepsi 4tane farklı adam. Telefonumda yok! Off. Kafamı yana doğru çevirdim. Dani'ye benzer bir adam geliyordu. Hava çok karasa bile gözlerim iyidir ve hava çok karanlık. Ayağa kalktım ve gelen kişiye doğru yaklaştım. Dani'ye benziyordu. Durdu bende koştum. Yanına geldim.
"Çok mu bek..." demeden boynuna ellerimi sardım ve kendimi yukarı çektim. Boynuna yüzümü koyarak ağlamaya başladım. Ya kabul ediyorum bu bi salaklıktı. Yanımda waffle olmadığı için böyle yaptım. Sarılma faslı bitti. Kendimi yere bıraktım.
"İyi misin Jenn?" diye sordu. Başımı 'Hayır" anlamında salladım. Belimden tutarak güçlükle banka oturduk.
"Ne oldu? Söyle?"
Herşeyi özet geçtim.
"Off Neymar Off." diye iç çekti. Onun iç çekmesiyle benim ses çıkararak ağlamam bir oldu.
"İyi misin?"
"Bundan sonra olamayacağım." dedim ve ona sarıldım.
****
Arabadaydık. Dani bi yerlere sürüyordu ama ben bilmiyordum. Sessizliği bozan ben
"Nereye Dani?"
"Eve. Bu halinle Neymar'ın evine gidemezsin herhalde." dedi. Yavaşça koluna yumruk attım. Sonra gülemye başladım.
"Sana waffle olduk."
"Evet ve seni yiyeceğim." dedim gözlerimi açarak.
***Durduk. Gelmiştik. Kapıyı açtım. Eve doğru ilerledik. Kapıyı anahtarla açtı. İçeri girdik.
"Ohh!" diye içimden rahatladım.
"Kalacağın oda yukarıda. Banyonun yanı." dedi. Başımı olumlu şekilde salladım. Yukarı çıktım ve odayı bulmaya çalıştım. 1katta 7oda 3banyo var. Nasıl bulmamı bekliyor?derken odayı buldum. Kapıyı açtım. Biraz pembişti. Herhalde kızlar için falan. Banyoya girdim. Yüzümü yıkadım. Aşşağıya indim.
"Imm- Dani duş alacağım. Bana üst verir misin?"
"Tamam" anlamında salladı. Yukarı çıkarken gel işareti yaptı. Onu takip ettim. Dolabına geldik.
"Seç." dedi. Ben Barcelona üstü (normal fakat Barça'lı gecelik.) seçtim.
"Teşekkür ederim." diyerek odadan ayrıldım. Odama geldim. Üstümü çıkarttım. Duşa girdim. Oyalanmayarak 30dk sonra kalktım. Üstümü falan giydim. Sonra aşşağıya indim. Dani "Visca Barçaaa." diye bağrıyordu. Koltuğa atladım ve şaşırarak "Barcelona maçııı." diye bağırdım. İlk başta garip baktı sonra alıştı zaten.
"Visca Barça. Força Barça." diye bağrıyorduk.
Maç 2-0 Barcelona'nın yenmesiyle sonuçlandı.
"İyi geceler" diyerek odama çıktım. Sonra geri aşşağıa indim. :)
"Dani burada olduğumu o Ney pisliğine deme." diye tembihledim. Tam gidiyordum gülerek
"Sorarsa söylerim." dedi.
"Yaa Danii." diye güldüm. Şaka anlamında baktı. Sonra odama çıktım. Ağlamaktan şişen gözlerimi yavaşça kapadım.