-3-♥

289 17 0
                                    

(MULTİ'DE JENN VAR.)

Yataktan kalktım. Yavaşça banyoya doğru ilerledim. Tam suyu açacaktım‚ telefonum çaldı.

"Bu saatte." diye bağırdım. Yavaş adımlarla telefona doğru uzandım. Gözlerim bulanık gördüğü için kim aradığını göremedim.

"Alo aşkitoom. Ben kaza yaptım. Hemen beni al. Ben sana konumumu mesaj atarım." dedi ve kapattı. 1dk geçemden mesaj geldi.

Kimde; Aşkitoooom♥

"(Konum bulamadım. Uydurun kafadan kendinize göre)"

Üstümü değiştirdim. Aşşağıya indim. Rafaella ve Jenn kahvaltı hazırlıyorlardı.

"Nereye abi?"

"Ufak bir işim var." dedim ve dışarıya çıktım. Arabaya bindim.

***

Gelmiştim. Bruna'nın arabasına doğru ilerledim. Yerde bacağını tutarak yatıyordu. Onu yerden kaldırdım.

"Neyin var?"

"Bacağım." diye inledi. Arabaya oturtturdum. Kendimde sürücü koltuğuma oturdum.

"Nasıl oldu bu?"

"Giderken çarpıştık ve bacağıım." diye inledi.

***

Geldik. Kapıyı açtım ve onu kucağıma aldım. Yukarı doktora çıkarttım. Biraz ayağını inceledi.

"Imm- çatlağı var fakat önemli değil. Şimdi alçıya alacağız 2-3 gün sonra gelin." dedi. Sonra zaten alçıya falan aldılar.

***

Aşşağıya indirdim. Bizde kalsa iyi olacak.

Kapıyı açtım. İçeride kimse yoktu. Koltuğa onunla beraber oturdum ve ona yaklaştım.

"İyi misin?"

"İyiyim." dedi. Sonra dudaklarıma yapıştı.

~Jenn'in ağzından~

"Hadi ama Rafaella. Sıkıldım. Gidelim artık." dedim. Takmadı.

"Peki o zaman ben gidiyorum." dedim ve arkamı dönüp ilerlefim.

"Yaa. Tamam‚ tamam" dedi gülerek. Ayaklarım beni taşıyamıyordu. Saat 9'da çıktık 13'e kadar gezmiştik. Arabaya atladım. Yanıma oturdu.

"Bugün fazla gezemedik." dedi üzülerek.

"Sen ne diyorsun Rafaella? Eğer dünyanın en çok alışveriş yapan kişisi seçilse bu biz olurduk." dedim. Sonra gülmeye başladı.

***

"Ohh" diye iç çektim. Kapıyı açtım. Karşımdaki gördüğüm şey gerçek olamaz. Bruna!

Yanına doğru ilerledim.

"Ne işin var senin burada?" diye sordum. Mutfaktan Neymar çıktı.

"İşi var onun burada." dedi.

"Neymar sen iyi misin? Düşmanımdan bile sevmeğimim birisini bu eve getiremezsin."

"Bal gibide getiririm."

"Getiremezsin Neymar."

"Getiririm Jenn."

"Getiremezsin Neymar."

"Burası senin evin değil Jenn. İstediğimi yaparım. Ssna kalmadı." dedi. Tutamadığım gözyaşlarım süzülmeye başladı. Kapıya doğru ilerledi m. Çantamı ve ceketimi alarak o eve bidaha asla dönmemek üzere çıktım.

Sahile doğru gittim. Bu konularda bana yardımcı olan arkakdaşım Dani'ydi. Ama arayamıyordum. Çünkü telefonum Yok! Banka oturdum. Saat kaç onuda bilmiyorum. Off! En iyisi büfe'ye gidip Dani'yi aramak. Büfe‚ büfe‚ büfe! Heh şurada. Oraya doğru koşarak gittim.

"Imm- bana telefon lazım." dedim. Telefonu uzattı.

Aranan:★★★★★★★★★

"Buyrun‚ kimsiniz?"

"Alo Dani‚ ben Jeniffer. Hemen São'daki büyük sahile gel. Ben orada seni bekliyor olacağım." dedim ve kapattım.

10/ N11. J. R.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin