Dani'nin evinde 1.gün (-5-♥)

228 10 0
                                    

Mutimedyada Jenn var. Makyajsız hali. Güzel kız dimi?

Sabah o alarmın bozucu sesiyle uyandım. Terliklerimi sürerek banyoya ilerledim. Yüzümü yıkadım. Saçımı ev topuzu yapıp aşşağıya indim. Dani antremandaydı. Mutfağa veçtim ve kendime waffle hazırladım. Televizyondan müzik kanalı açtım. Shakira LaLaLa çıktı. İlk başta ona eşlik ediyordum ama o meymeletsiz suratı görünce televizyonu kapattım.

2saat sonra;

Kapı çalmaya başladı. Kapıya doğru yavaş adımlarla ilerledim. Kapıyı açtım.

"Hoş geldin Danii." diye bağırdım. Yorgun gözüküyordu.

"İyi misin Dan?"

"Çok yorgunum. Ben yukarıdayım. Bir şeye ihtiyacın olursa gel." dedi ve yukarı çıktı. Kendimi koltuğa attım. Çok sıkılıyordum. Hemde çook. En iyisi o "Neymar'ın evine" gidip kıyafetlerimi almak. Odama çıktım. Ceketimi alarak aşşağıya indim.
Geldiğimde

Nihayet gelmiştim. Anahtarda cebimdeydi. İlk başta kapıya kulağımı koydum. Hiç kimse yoktu. İçeri girdim. Duraksadım. O an! Beni kovduğu an aklıma geldi. Oyalanmadım.Odaya çıktım. Bavulumun içine eşyalarımı koyarak aşşağıya indim. Ev çok dağınıktı. Daha demin geldiğimde çokda düzenliydi. Neymar'ın odasından sesler geliyordu. Sanki biri biryerleri karıştırıyordu. Neymar'ın odasına doğru ilerledim. Bi tane adam Neymar'ın eşyalarını alıyordu. Eve hırsız girmiş. Elime şişe aldım. Yavaşça ilerledim ve kafasına vurmaya çalıştım. Elimi çevirdi ve "çat" diye ses çıktı. Beni yere yatırdı ve üstüme oturdu. Yanağıma ve gözüme yumruk attı. Ayağıyla elime bastı ve beni yumruklamaya devam etti sonra kalktı. Giderken arkasından ilerledim. Beni itti ve kafamı cam sehpanın köşesine vurdum ve gözlerim kapandı.

~Dani'nin ağzından~

Yavaşça kalktım ve aşşağıya indim. Jenn yoktu. Koltuğun üzerinde not vardı. Oraya doğru ilerledim. Notu açtım.

"Dani ben Neymar'ın evindeyim. Eşyalarımı alacağım. Beni merak etme. Gecikirsem buraya gel. Neymar bana el koyabilir :). Öptüm.
-Jenn-"

5saat sonra

Jenn hala eve gelmemişti. Neymar'ı aradım.

"Efendim Dani?"

"Jenn sizin evdemi?"

"Bilmiyorum. Biz şu an Rafaella'yla AVM'deyiz."

"Tamam görüşürüz." diyerek kapattım. Ceketimi aldım. Arabaya atladım.
40dk sonra

Neymar'ın evinin önünde durdum. Kapıyı çaldım ama açan kimse yoktu. Camdan içeri baktığımda biri yerde yatıyordu. Kapıyı açmaya çalıştım ama açılmadı. Kırmak zorundaydım. Geri gittim ve kapıya kuvvet uyguladım. Kapı açıldı. Işşıkları açtım. Karşımda yerde yatan Jenn duruyordu. Yanına gittim. Her tarafı kanıyordu. Dövülmüştü. Kafası kanıyordu. Hemen kucağıma aldım ve arabaya bindirdim. Hastaneye giderken Neymar'ı aradım.

"Alo Neymar?"

"Egendim."

"Jenn. O!" defim ve ağlamaya başladım.

"Sâo'daki hastaneye gel." dedim ve kapattım.

10/ N11. J. R.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin