Takma kirpik:
/////
Takma Kirpik
KNJBTS'in yeni konseptlerinde yardım etmek için uzun ve zor bir gündü. Sen bir stilisttin ve Namjoon'un kız arkadaşıydın, bu yüzden bütün gün her yere fırlatıldın. Gün ilerledikçe kendini yeterince yorduğunu ve eve gitmeye hazır olduğunu hissettin.
Namjoon birkaç saat sonra seni buldu ve gitme zamanının geldiğini söyledi, böylece eşyalarını alıp sırtına atladın ve seni eve kadar tüm yolu sırtına götürdü.
"Bebeğim gerçekten o kadar yorgun muydun?" Seni oturma odana indirirken ve gülerken söyledi.
"Joonie, bir stilistsin ve bir dans pratiği sırasında herkesin bedenlerini ve ölçülerini almasına yardım etmek zorundasın. Bu yorucu" kanepede uzanırken içini çekiyorsun.
"bebeğim makyajımı çıkarır mısın?" Sen sordun.
Sana "makyaj mı yapıyorsun?" dedi şaşkınlıkla.
Ona aptalca bir bakış atıyorsun "hayır derim doğal olarak bu kadar pürüzsüz ve gözlerim doğal olarak pembe" onunla alay ediyorsun
Sana bakıyor "şımarıklığa ihtiyacım yok" diye gülüyor.
"Tamam, neye ihtiyacın var?"
"Uhm tamamen dürüst olmak gerekirse makyaj temizleyicimi al" gülümsedin.
Namjoon, mavi sıvı makyaj temizleme şişesini aramak için ortak banyonuza girer ve onu saniyeler içinde bulur.
Kanepeye geri döndüğünde seni oturup Got7'in en yeni geri dönüş sahnesini izlediğini görür.
"Oh, hey bu Jackson" sana şişeyi uzatırken gülümsüyor.
"Havlu veya pamuklu ped kullanmayacak mısın?" Sen sordun.
"Kahretsin, evet bir saniye" ayağa kalkar ve beyaz bir havlu almaya koşar.
"Beyaz olandan" gülüyorsun
Gidip geliyor ve yanına oturarak sana dönüyor.
Kıkırdarsın sonra ona bakıp, "tamam birinci adım kirpiklerimi çıkar" diyorsun.
Sana şaşkın bakıyor "Kirpiklerimi çıkar mı? Acı verici değil mi?"
"Onlar gerçek değil" diyorsun, gülmekten patlamamaya çalışarak gülümsüyorsun.
"ONLAR DEĞİL Mİ? Bir keresinde makyajını yaptığımda onları yaktım mı? Onları mahvettiğimi biliyordum!" Kirpik çizginize bakarak yüzünüzü tutup sizi kahkaha attırırken söylüyor.
"Bebeğim, kirpiklerimin ucunu tut ve çek" diyorsun elini tutup gözlerine yönlendiriyorsun.
Bir saniye sürer. Gözlerinin içine bakar, sonra onu çeker, ona incindiğini söylemeni bekler ve bu onun hatası olduğunu düşünür
Bittiğinde, eline tiksinti içinde bakar "Bu da ne?"
/////