Part 1

377 11 0
                                    

|2018. Április 3.|

Alison Leclerc

Egy hónap és érettségi. Már javában tanulunk rá. Én,Zoe Kiera es Ruby. A mi kis négyesünk, akik lehet megbuknak de legalább együtt. Azért reméljük ennyire nem lesz rossz. Nagyon kéne hogy jól megírjuk, ugyanis mindegyikünk tovább tanulna egyetemre. Mondanom sem kell hogy össze vagyunk nőve, már több éve. Sokak szerint veszélyes a négyes barátság, de nekünk nagyon jól megy. Így gondoltunk rá hogy egy egyetemre megyünk, de hamar elvetettük az ötletet. Ruby gondokozott azon, hogy esetleg elmegy dolgozni, de valószínű marad az egyetemnél, mint mi. Én fix hogy nem fogok még dolgozni. Nem érzem azt hogy menne. Igaz, ha megkapom az érettségim, mehetnék a bátyám mellé melózni, de ki vágyik arra, hogy a brummogó autók és a nagyon híres pilóták között munkálkodjon nap mint nap. Jó, lehet van aki szeretne, de én pont nem. Valószínű pszichológiára megyek. Az valahogy nagyon érdekel.

-Alisoooooon-szakitott félbe a közeljövőmről való gondolkodásban a bátyám.

-Mivan már megint?-kérdeztem vissza üvöltve,majd az ágyamból kikelve utam a bátyám gamer szobájába tartott. Megint a haverjaival játszik, de jelen pillanatban úgy láttam hogy streamel is. Csodás. Soha nem szerettem nyilvánosság előtt mutatkozni és mutogatni hogy Úristen Charles húga vagyok. Nem rám vall. Tudták hogy létezem, de sose osztottam meg kb semmit a magánéletemről. Ezt Charles is tudta, ezért is volt furcsa hogy át hívott, miközben streamel.

-Pierre azt mondta hogyha át hívlak és mész egy meccset ellene amit megnyersz, akkor a következő nagydíjon végig fut a pályán egy fürdő alsóban. Tudod abba a rózsaszín alapon sárga kacsásban, ami nekem van.- közölte a nagy hírt Charles.

-Huha, vigyázz Pierre, jövök, tetszik ez a nadrágos ötlet.-húztam egy hamis mosolyt az arcomra. Igazából csak azért mentem bele mert érdekel hogy milyen cikkek lesznek Pierreből. Mivel a kedvenc játékommal, a COD-dal játszottak, szinte sima volt megverni Pierret.

-Háhá, ennyi vagy Pierre. Kár hogy nem foglak élőben látni abban a nadrágban.-mondtam miután 1v1be 10-0ra megvettem a srácot.

-Ez nem ér, tuti csaltál. Jaj istenem, mire vállalkoztam.- régóta ismerem Pierret. Ahogy Charles is, szinte együtt nőttünk fel. Nagyon szeretem, annyira önzetlen és segítőkész. Rengetegszer segített nekünk és természetesen mi is neki. És persze folyton megy a rivalizálás és a sok fogadás köztünk, na meg a sok hülyülés. Egyszerűen nagyszerű vele a kapcsolatunk.

-Jólvan, akkor én most megyek.-álltam volna fel a géptől, de drága bátyám ezt nem hagyta.

-Légyszi vidd a streamet egy kicsit. Mosdóba kell mennem.-ez kellett nekem. Hogyne. Köszi tesó, szeretlek.

-Hát jó, akkor most nem játszok. Nézzük mi van a chaten, kérdezzetek akkor valamit.- vettem át a nagy streamer szerepet, miközben Pierre a háttérben kuncogott rajtam. Bevallom picit jó volt az aranyos Charles fanoknak válaszolgatni a kérdéseikre. Kivételesen élveztem.

-Mit gondolsz, hogy fog teljesíteni Charles idén az Alfánál? Meddig lesz ott?-olvastam fel egy kérdést amin épp megakadt a szemem.

-Nos hát, nem igazán vagyok benne a Forma-1ben, de épp annyit tudok hogy drága testvérem biztosan nagyon ügyes lesz és lehet van esélye elkerülni majd egy jobb csapathoz.-hadartam el a válaszom.

-Fogunk látni téged futamon?-hangzott el a kérdés a számból, de épp megjelent mögöttem Charles és átvette az irányítást.

-Nem hiszem, mivel sose szerette Alison ezt az egészet igazán, így nem hiszem. De most neharagudj streamer kisasszony vissza veszem a szerepem- mondta röhögve majd kitúrt a székből. Elköszöntem, majd utam a konyhába tartott ahol gyorsan rittyentettem egy vacsorát aztán beguboztam a szobámba. Nem sokkal később el is sikerült aludnom.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Szóval itt is lenne az első rész, remélem hogy tetszeni fog a folytatás, ígérem egyre izgalmasabb dolgokat próbálok bele csempészni. A részeket valahogy szeretném majd rendszerezni,valahogy úgy hogy heti 3 rész legalább legyen. Tőlem is függ, ahogy időm engedi de egy héten biztos nem maradtok rész nélkül. További szép napot és jó olvasást. Puszi. ❤️🙌🏻

-Új Érzések-Where stories live. Discover now