|2018. Április 4|
Alison Leclerc
Reggel arra keltem hogy csörög a telefonom. 11 óra volt és Ruby hívott. Többször is. Millió üzenet a lányoktól. Nem fogadott hívások tömkelege. Mondanom sem kell, hogy mennyire megilyedtem. Vissza hívtam a csoportunkat, ahol csak Zoe szólt bele. Annyi infót kaptam hogy fél óra múlva a megszokott kis kávézónkban kell lennem. Gyors felöltöztem, mint a villám caplattam le a lépcsőn a földszintre, ahol Charles valamit oda égetett. Valószínű volt egy reggelije. Gyorsan elhadartam hova megyek, majd egy hangos szeretlek es szia után kiléptem a közös kis lakásunk ajtaján. Kezembe véve a Nissanom kulcsát, beindítottam a motort és elindultam célirányba. Halvány gőzöm sincs mi történhetett, de féltem.
-Végre itt vagy. Káosz van.-fogta meg a kezem Ruby, majd behúzott a kávézóba ahol csak Zoe volt ott.
-Kiera merre van?-kérdeztem a két barátnőm.
-Nos, itt kezdődik a story. Gondolom akkor még nem láttad a cikkeket. -kezdtem rosszat sejteni, ahogy elhagyták a szavak Zoe száját.
-Kiera tegnap bulizott. És nagyon sokat ivott. És kiteregetett rólad egy pár dolgot egy srácnak, aki valószínű újságíró volt vagy csak voltak ismerősei. Plusz ha ez nem lenne elég, sok hamis dolgot is kiadott rólad.- a telefonom kaptam elő és a híreket kezdtem el olvasni.
"Alison Leclerc lefeküdt a saját testvérével"
"Alison Leclercnek apakomplexusa van?"
"Charles Leclerc húga összejött az F2es Lando Norrissal?" és még több.-Rendben. Akkor itt és most. Ti ezeket nem hiszitek el ugye?-kérdeztem eléggé dühösen, mire a fél kávézó rám nézett.
-Dehogy is, tudjuk hogy egyáltalán nem igaz egyik sem.- közölte velem Ruby,miközbe a kezem fogta és Zoera nézett.
-Figyelj, szerintem részeg szavak igazak. Egyébként is, nem megcsókolt múltkor a kedves testvéred a suli előtt?- kérdezte elég gúnyosan és itt kezdett bennem felmenni a pumpa. Mégis hogy képzeli? És ilyet mer kérdezni? Mi baj van ennek?
-Nem tudom te hol élsz, de az nem Charles volt. Csak az egyik hülye barom az évfolyambol, aki rám van állva. Amióta megrúgtam, nem mer hozzám szólni- vigyorogtam, de ez nem tartott sokáig mert könnyeim kezdtek utat ereszteni, amiért két gyerekkori barátnőm keresztbe tett nekem.
-Szóval te, az egyik legjobb barátnőm vádolsz azzal, hogy ezek igazak?-picit hangosan kérdeztem. Na mindegy.
-Képzeld el, igen. És kurvára nem kéne ezt csinálnod, csak mert jaj Leclerc vagy és így meg úgy van mindenre pénz. Elegem van ebből.- őszintén nem értem mi történt. Talán a hátam mögött már Kierával beszélgettek erről, és így ezt át gondolva, egész furcsák voltak mostanában.
-Rendben. Akkor ellehet engem felejteni. - álltam fel az asztaltól és kiviharoztam a kávézóból.
------------------------------------------------------------
-Gyere ide.- állt az ajtóban Charles. Gondolom olvasta mi történt. Plusz elvileg Ruby is írt neki. Rubyt éreztem mindig is közelebb magamhoz. Úgy érzem ketten maradtunk aminek őszintén ezek után nagyon örülök. Bár jól ott hagytam, úgyhogy lesz ma még egy hívásom. Charles szorosan át ölelt, én meg csak hagytam hogy simogasson, megnyugtasson. Mindig ott volt amikor történt velem valami. De most a hülye barátnőm miatt ő is benne van a szarban.
-Hogy hozzam helyre?- néztem rá könnyes szemmel, ahogy engedett a szorításából.
-Megoldjuk. Holnap valószínű elsimítom a dolgokat a csapatnál. Te beszélhetnél Landoval. -adta ki a feladatokat, amikbe bele is egyeztem. Szeretem hogy mindig segít. A bökkenő már csak az, hogy nem tudom ki ez a Lando Norris, de Kiera valahonnan ismeri. Na mindegy. Fel keresem miután beszéltem Rubyval.
-Szia..Elvagyok veszve. Átverve érzem magam...-szipogtam bele a telefonba, majd egy 3 órás beszélgetés után újult erővel vágtam neki mindennek. Hálás vagyok Rubynak. Jók leszünk ketten. Bár egyenlőre a bizalmam és a mentális egészségem megingott. A következő szám amit tárcsáztam, Landoé volt. Három csengés után felvette.
-Lando Norris, ki keres?- szólt bele.
-Alison Leclerc. Az újság cikkek miatt hívlak...
-Ohh, szervusz Alison. Nyugodj meg semmi baj. A csapattal már lebeszéltem amint láttam. De én is szerettem volna veled beszélni.
-Wow, ez gyors volt. Köszönöm Lando. És nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe hoztalak.
-Egyáltalán ne aggódj ezen. Tudom hogy nem igazak, és semmiség volt.
-Örülök hogy helyre hoztad. És köszi hogy szántál rám két percet.
-Nagyon szívesen. Neked pedig sok pihenést, és nyugi. Charlest puszilom.
-Át adom. Akkor szép napot Lando, szia.
-Neked is Alison, örülök hogy hallottam a hangod. Szia.- mi? Örül hogy hallotta a hangom? Na mindegy. Letettem a telefont, tanultam pár órát, volt egy kisebb rosszullétem de nem törődtem vele, majd elaludtam.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Szóval, itt volna a második rész. Picit hosszabb lett mint az előző de próbálom tartani ezt az arányt. Úgy gondoltam kedden csütörtökön és szombaton lesznek részek, legalábbis ehhez tartanám magam. Ha esetleg csusznék, sajnálom, ember vagyok felejtek plusz én is sulizok. 🙏🏼 Puszi nektek, szép napot.🤪❤️
YOU ARE READING
-Új Érzések-
RomanceEgy történet, ami néhány helyen tükrözi a valóságot. Úgy éreztem ki tudom és ki kell magamból írni, amiket át éltem. És miért ne lehetne ezt egy ilyen storyba? Nagyon remélem hogy tetszeni fog Lando és Alison története. Kellemes időtöltést! ❤️