7// Ona İstedini vereceğim
.
.
." Hâla kızgınmısın "
Dedi gülerek Yoongi Hyung. Masanın diğer ucundan benle alay edercesine konuşuyordu.
"Hyung neden gelmedim seni iki saat bekledim ve.. "
Yoongi Hyungun gözleri bana dönmüş cümlemin devamını beklercesine bana kitlenmişti.
".... ve- ve korktum sana bi şey oldu diye"
Yüzü tekrar eski yerine dönerken sevinmiştim. Ona dün geceki olan şeylerden bahsetme gibi bir fikrim yoktu. O da söylemezsem anlamazdı zaten
" Ağızının kenarına noldu Jungkook "
Yanılmışım
Dün gece adını dahi bilmediğim adam ağızımı kapatırken iz bırakmıştı. Tırnakları biraz yüzüme geçmişti. Aslında Yoongi Hyung bana o kadar dikkati bakmazdı ama fazla kızarıktı ve belliydi.
Yemeğinden bir lokma alarak yutkunmaya başladım. Eğer olanları Yoongi Hyunga anlatırsam korkar ve beni korumaya falan çalıştırdı. Ama ben o adamı tekrar görmek istiyordum.
" Dün gece fazla kaşıdım galiba izi kalmış "
Yoongi Hyung tatmin olmuşçasına başını salladı. Bende iyi geçiştirdiğimi düşünerek derin bir nefes aldım .Konuyu bana çevirdiğine göre artık benim hesap sorma vaktim gelmişti
" Sana noldu Hyung? Dün gece neredeydin ? Neden gelme fikrini değiştirdin?"
Ard arda sorular sıkıştırmıştım. Amacım bir an önce konuyu değiştirmekti.Yoongi Hyung Çatalını masaya bırakarak ellerini yukarı kaldırdı.
"Sakin ol şampiyon anlatrım hepsini ama..."
Ah yine konu bana dönecekti ama içimdeki sesler iyi bir şey olduğunu söylüyordu.
"Ama ne Hyung "
Dudaklarım titrerken sorgulayıcı bakışlarımı üzerinden eksik etmiyordum.
" Burda olmasa ha sana geleyim akşam "
"Olmaz"
"Neden"
Bir anda olmaz diye çıkışmıstım çünkü o gelebilirdi. Dün akşam olduğu gibi yine gelebilirdi. O geldiğinde bu sefer daha cesur olacaktım. Onu dinlemeyip yüzünü görecektim. Tabi gelirse. Ama Yoongi Hyunga ne olduğunu çok merak ediyorum. Konu Jimin hakkında olabilirdi. Ama merkıma yenilmemem gerekiyordu
" Çünkü şey aaa bilirsin erkeklik durumları işlerim var "
Yoongi Hyung sesli bir şekilde kahkaha attı neden gülüyorduki ? Ben erkek değilmiyim o tarz işlerim olamazmı ?
" Ben erkek değilmiyim Hyung "
Yoongi Hyung tekrar sırıttı. Galiba o bu tarz şeyler yapmak için gerçek yardımcılar kullanıyordu.
" Tabi ki erkeksin hemde ne erkek maşallah yiğidim "
Gözlerimi devirdim. Yoongi Hyunga alaycı bir bakış attım.
" En azından senin gibi takıntılı biri değilim Hyung "
Söylediğim cümleyle Yoongi Hyungun gülüşü düştü. Birazda moreli bozulmuş olabilir.
Bunu ona söylemek istemezdim ama kendimide düşünmek zorundaydım. Konuyu biraz daha uzatırsak ağızımdan bi şeyler kaçırbilirdim.
Yoongi Hyung derin bir nefes alarak dirseklerini masaya koydu , ellerini havaya kaldırarak kafasını içine aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MYSTERİOUS | Taekook ♡
Fanfiction" 𝘕𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘣𝘶𝘳𝘢𝘺𝘢 𝘨𝘦𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯 ? " " 𝘚𝘦𝘯 𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘣𝘶𝘯𝘶 𝘣𝘪𝘭𝘮𝘦𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯 ? " ~ 𝖣𝗎̈𝗓 𝗒𝖺𝗓ı