8

0 0 0
                                    

8//Benim için inleyebilirmisin?

.
.
.

Ona isteğini verecektim ama nasıl?

İsteğini vermek olarak kastettiğim onunla sex yapmak falan değildi. Beni kullanıp atması istediğim en son şeydi. Ama bu ona kur yapamayacağım anlamına gelmezdi.

Planım tam olarak şuydu ; kapının arkasından onu azdırmaktı. Önce onu azdırıp beni istemesini sağlamak , sonrada kapının kilidini açtırıp ardına dayanamaktı. Kapı duvar ile lavabo arasındaydı eğer kapıyı açıp içeriye girmeyi denerse ayaklarımı duvara dayayıp bunu önleyebildirdim. Sonuçta o da bir saaten sonra sıkılacak ve gidecekti eğer beni burada kilitli bırakırsa birinin beni kurtarmasını bekleyebilirdim.

Kapıya hâla vurmaya devam ediyordu. Kalın sesiyle bir şeyler mırıldandıyor. Konuşmamı ve teklifini kabul etmemi bekliyordu.

Kapıyı tıkırtattım

" Teklifin çok saçma "

Kapının ardından alayla gülmüş tekrar kapıya vurmuştu

"Sen nasıl bir teklif istersin tavşancık "

Tavşancık ahh dişlerimle dalga geçen biri daha. Aslında dünkü kadar Bu beni sinirlendirmemişti. eminim o dolgun hissettiğim dudaklara o söz çok yakışıyordur.

"Mesela beni buradan çıkartıp ne yapacağını konuşabilirsin o zaman belki kabul edebilirim "

Şuan ne olduğunu hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu belki sexting gibi bi şey olurdu ama o yazıyla oluyordu. Konuşmayla yapılan şeyin adını bile bilmiyorum.

"Hmm..." dedi kapının ardındaki kalın ve gür ses.
Bunu söylemesi bile beni azdırmaya yetecekken ondan benimle sex konuşmasını istemiştim.

Kaşınıyordum. Gerçekten kaşınıyordum

" Belki sarılırım falan yani çok şey bekleme."

Hayal kırıklığına uğradım. Gerçekten hayal gücü bu kadar olamazdı yada bana yüzünü göstermemek için oyun oynuyordu.

" Pek ikna olduğum söylenemez "

" O zaman doğruluk cesaretlik oynarız hmm
ne dersin "

Aslına bakarsanız bu hoşuma giderdi. Eğer doğruluk derse onun hakkında daha fazla bilgiye ulaşabilirdim ama cesaret derse. Olacakları kafamda dahil canlandıramıyodum.

" Hmm olabilir ama deneme sürecine ne dersin ?"

Bunu kapının ardından da oynayabilirdik. Amacım onu oyalamaktı.

Kapıya yaslandığına dahil sesler duydum. Oturmuş olmalıydı. Bende oturdum kapıya yaslandım. Ayaklarımı olası bir duruma karşı duvara dayadım.

"Peki tamam sen başla "

Kabul etmişti. İşte şimdi işler pisleşiyordu.

"Doğruk mu cesaret mi ? "

Dudaklarımı büzdüm bana cevap vermesini bekledim. Cevap vermsi yarım saniye falan sürdü tanrım neyin tribi bu birini seç İşte

"Doğruluk "

Planım tıkır tıkır işliyordu. Tabiki ilk işim adını sormaktı

" Gerçek adın ne ?  bana yalan söyleme oyunu kurallarına göre oyna"

Belki bana yalan söylerlerdi ama pek umurumda değildi

" Taehyung "

Oldukça kısık sesle söylemesine rağmen duyabilmiştim. Çok güzel bir adı vardı neden kısık sesle söylediğini anlamadım.

MYSTERİOUS | Taekook ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin