9// 04.24
.
.
.Yüzüme vuran güneş ışığıyla elimi telefonuma attım. Saat yedi buçuktu. Akşam Jin Hyunga bir şeyler vermiş ve yatağını hazırlamıştım. O zaman saat çoktan dört olmuştu. Üç buçuk saatlik uyku sonucu çalan alarmımla gözlerimi açmıştım.
Normalde kalkar kalkmaz duş alır saçımı yapardım ama bu sefer duş almak tramva gibi bir karar olurdu. Ayaklarımı sarkıtarak yataktan kalktım. Ellerimi saçlarıma geçirip biraz hacim verdim. Dolapta bulduğum en rahat şeyide giyip kendimi odadan dışarı attım. Merdivenlerden inerken kafamı eğmiş salonda uyuyan Jin Hyunga baktım sanki güzellik uykusu çeker gibi bir hali vardı anahtarımı almak için sehpaya yaklaştığımda gözlerim saçlarına takıldı. Dün akşamki gibi aynı şekilde duruyordu bu nasıl oluyor?. Ben kalktığımda saçlarım ve ben şebek gibi görünüyordum. O nasıl böyleydi ? Neyse buna zamanım yoktu. Anahtarımı alıp kapıya yöneldim sessizce kapıyı açıp geri kappatım.
***
" Ne yapıcam ben tek başıma koca okulda "
Büfedeki bir masaya oturmuş kendi kendime konuşuyordum. Yoongi Hyung depresyonda olsa gerek bugün okula gelmemişti. Bende yanlız kalmıştım aslında bir yandan da iyi olmuştu bazı şeyleri düşünmem gerekti. Dün olanları... Taehyungun çekip gitmesini...
Onu tanıyalı -sadece adını öğreneli- 2 gün falan oluyordu. Ona bağlanmamıştım sadece tanıyor gibiydim sonuçta her gece evime geliyordu -muhtemelen-. Daha öncede söylediğim gibi bana yaklaşan insanları benimserim. Kendiminmiş gibi görürüm bir açıklama yapmadan gitmesi bu yüzden kafama oturmuştu.
Ellerimi kafamın arkasına koyup geriye doğru gerindim. Bu sırada arkamda oturan kızları fark etmiş hızla önüme dönmüştüm. Keşke onlarada erkeklerden hoşlandığımı söyleyebilseydim o zaman benle sevgili olma hayalleri kurmazlardı. Onlara ben yaklaşıyordum. Onlar hep bana yakın olmak isterlerdi. Sadece yüzüme bakarak. Hiç bir şey bilmeden. Kişiliğimi ve yönelimimi bilmeden.
Oturduğum yada daha önce yaşadığım yerlerde lgbt bireylerine pek saygı duyulmazdı çünkü yaş ortalaması 40 - 60 civarındaydı genellikle bu yaştaki insanlar biraz geri kafalı oluyor. Ailemde öyle. Çevremin böyle insanlarla dolu olmasını topluma bağlıyorum. Sonuçta insanlar küçükken kendilerini kesiştiremezler değilmi ?
Gözlerimi karışmada olan masaya diktim. Bir kaç gün önce Jackson la oturduğumuz masaya. Sahiden Ona ne olmuştu? Kolu kırıldığından beri ne okula gelmiş nede başka bir bilgi öğrenebilmiştim. Belki biraz daha konuşsak yakın olabilirdik ama bulunduğu durum ?
Pek olumlu olacak gibi görünmüyordu.Telefonunum ekranına bakıp saate göz gezdirdirdim dersin başlamasına 20 Dk vardı. Sınıfa pek erken gitmezdim. Sınıftakilerle olmak biraz ürkünçtü. Beni sevdiklerini düşünmüyorum. Özelliklede erkelerin.
Değişiklik yapmaya karar verdim. Sınıfta oturup dersi bekleyebilirdim. İlgilenecek elbet bi şeyler bulurdum.
***
Büfeden Sınıfa geleli 5 dk falan oluyordu. Oturduğum sırada ınstagrama girmiş Taehyunga benzer birini bulmaya çalışıyordum. Ama nafile. Dünyada on binlerce Taehyung var sadece bir adla nasıl bulabilirimki ?
" Bak bak bak burada kimler varmış "
Başımı telefondan kaldırıp karşımdaki cusseli bedene göz gezdirdim.
" Bütün kızların sevgilisi Jeon Jungkook ama hiçbirine pas vermeyip dahada ilgi çekiyorsun Jungkook. Ne yani popüler falanmı olmak istiyorsun ?. "
"Git başımdan Jaehyun"
Yine başladık. Onların elinden kız falan almıyordum. Teklif kabül etmemenin nedenide popüler olmak falan değildi. Nerden çıkarıyordu bunları ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MYSTERİOUS | Taekook ♡
Fanfiction" 𝘕𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘣𝘶𝘳𝘢𝘺𝘢 𝘨𝘦𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯 ? " " 𝘚𝘦𝘯 𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘣𝘶𝘯𝘶 𝘣𝘪𝘭𝘮𝘦𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯 ? " ~ 𝖣𝗎̈𝗓 𝗒𝖺𝗓ı