اسم : یه لبخند ملیح خیلی جذابه
ژانر: کمدی، عاشقانه، زندگی مدرسه ای، تکه ای از زندگی
نویسنده: گو من
زبان: چینی
خلاصه: چی باعث میشه یه مرد تو نگاه اول عاشق یه زن بشه؟! قیافه؟ هاله؟ پول؟ نه. وقتی که شاهزاده ی دانشگاه و کارشناس بازی شیائو نای برای اولین بار بی وی وی رو دید، چیزی که باعث شد عاشقش بشه زیبایی خارق العاده ی اون نبود. بلکه انگشتای باریکی که روی صفحه کلید حرکت می کردن توجه اونو جلب کردن! خجالت آوره، نه؟
همون موقع، متخصص بازی بی وی وی توی رایانه یه جنگ صنفی رو بر عهده داشت و با اینکه در وضعیت نامناسبی قرار داشتن پیروزی کامل و با شکوهی کسب کرد و کاملا از اینکه کیوپد (خدای عشق) در اون نزدیکی بود بی خبر بود. خیلی زود بازیکن بسکتبال، شناگر ماهر و به طور کلی دانشجویی که همه جانبه عالی بود و رئیس شرکت بازی سازی بود، شیائو نای، از تکنیک های آنلاین و آفلاین برای به دست آوردن این قلب این زیبا رو استفاده میکنه و این عاشقانه به آرومی شکوفا میشه.
فیلم عشق 020 از روی این ناول ساخته شده، این سریال در چین یه موفقیت تجاری بزرگ محسوب میشه و با بیش از 25 میلیلیارد بازدید آنلاین یکی از پر ببیننده ترین سریال های چینه. البته شهرت این داستان فقط به چین محدود نمیشه و سریال این ناول در کشور های (چین، تایوان، آمریکا، کانادا، آمریکای لاتین، کره، ویتنام، مالزی، کامبوج، تایلند و فیلیپین) پخش شده.بی وی وی (بازیگر: ژنگ شوانگ)
دانشجوی سال دوم علوم کامپیوتر. وی وی که دختر خوشگل رشته کامپیوتر محسوب میشه در رای گیری زیبایی رتبه ی دوم رو کسب کرده. اون درخشان، باهوش و مفیده و آرزو داره یه طراح بازی بشه. اون تنها بازیکن بین ده بازیکن برتر در بازیه. اون در حالی که توی یه کافی نت بازی می کرد توجه شیائو نای رو به خودش جلب کرد.شیائو نای (بازیگر: یانگ یانگ)
دانشجوی سال چهارم علوم کامپیوتر و همچنین مدیر عامل یک شرکت فناوری. اون طوری به نظر میرسه که ملایم و مهربونه ولی ذات حیله گر خودشو پنهان می کنه. اون توی بازی با آیدیِ یی شیائو نایهه شناخته میشه که یه چهره ی مشهور و شماره ی یک بازیه. توی زندگی واقعی هم همچنین محبوب ترین مرد توی دانشگاست و معروف به ماهر بودن در ورزش و هنره.ژائو آرشی (بازیگر: مائو شیائو تونگ)
بهترین دوست و هم خوابگاهی وی وی. اون شاد و درخشانه اما گاهی اوقات میتونه فراموشکار و لجباز باشه.کائو گوانگ (بازیگر: بای یو)
دانشجوی سال دوم زبان خارجی. اون به خاطر استعداد و ذکاوت و همچنین شخصیت بدبینانه اش شهرت داره. اون اول با وی وی دچار یه سوء تفاهم شد ولی بعد با اون رابطه ی دوستی برقرار کرد.ژن شائوشیانگ (بازیگر: ژانگ او)
شوهر مجازی وی وی به نام آب واقعی بدون بوئه، اون همچنین وارث فناوری ژن ییه. شخصی که مردم رو از ظاهر قضاوت می کنه. اون به خیال اینکه وی وی زشته اونو ولش می کنه و با باران کوچولو ازدواج می کنه اما بعدا وقتی در زندگی واقعی وی وی رو می بینه پشیمون میشه.جوایز: بازیگر محبوب سال
برنده: یانگ یانگ
جوایز: موضوع نو آورانه ی سال
برنده: درام عشق 020@Oe_Nomel
YOU ARE READING
یه لبخند ملیح خیلی جذابه
Romanceɴᴀᴍᴇ: ᴀ ꜱʟɪɢʜᴛ ꜱᴍɪʟᴇ ɪꜱ ᴠᴇʀʏ ᴄʜᴀʀᴍɪɴɢ ɢᴇɴʀᴇ:ᴄᴏᴍᴇᴅʏ، ʀᴏᴍᴀɴᴄᴇ، ꜱᴄʜᴏᴏʟ ʟɪꜰᴇ، ꜱʟɪᴄᴇ ᴏꜰ ʟɪꜰᴇ ʟᴀɴɢᴜᴀɢᴇ:ᴄʜɪɴᴇꜱᴇ ᴀᴜᴛʜᴏʀ(ꜱ):ɢᴜ ᴍᴀɴ ʏᴇᴀʀ:2008 ꜱᴛᴀᴛᴜꜱ ɪɴ ᴄᴏᴏ 48 ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀꜱ + ᴇxᴛʀᴀꜱ خلاصه: چه چیزی باعث میشه یه مرد توی نگاه اول عاشق یه زن بشه، ظاهر؟ هاله؟ ثروت؟ نه...