[Unicode]
"Hyung အဲ့တာဘာကုနည်းလဲ"အိမ်ရှေ့စံထယ်ယောင်းအမေးလိုက်တော့
"ဟင်းး အဲ့နည်းက ရှေးရိုးစွဲကုနည်းတစ်ခုပါ "
Jinဆက်ဖြေမည့်အေဖြကို နမ်းဂျွန်းနဲ့ယွန်းဂီတို့ကပါ စိတ်၀င်တစားနားထောင်နေကြေလသည် ဟုက်ပါသည် တစ်ခါမှထိုကဲ့သို့ကုနည်းမျိုးမတွေ့ခဲ့ဘူးပါ
"အရင်တုန်းက ဟန်ဂုမှာ ဟာခီရာဆိုတဲ့ အမြီး၇ချောင်းပါတဲ့ဝံပုလွေလူသားတွေရှိတယ်လို့ယုံကြည်ကြတယ်လေ အဲ့ပုံပြင်ကစတာပေါ့ ပုံပြင်ထက်ဒဏ္ဏရီဆိုပိုမှန်မယ် ဟာခီရာမျိုးနွယ်၀င်ရဲ့ သခင်မက သူ့ချစ်သူကို ကယ်တင်ခဲ့ရာမှာ သူ့အမြူတေကိုအသုံးပြုပြီး ပြန်လည်ကောင်းမွန်စေတယ်လေ ဒါကို လူတွေရှေးရိုးစွဲပြုပြီး ဖူးစားဆိုအရာတဲ့အမြူတေနေရာအစာထိုးခဲ့တယ်"
"ဖူးစာက ဘာလို့အမြုတေဖြစ်သွားရတာလဲ ဖူးစာဆိုတာဒီအတိုင်းမမြင်ရတဲ့မေတ္တာတရားလေ သဒ္ဒါနဲ့တရားနဲ့ဆိုစိတ်တ္ဇနာမ်ပုံစံပေါ့ အမြူတေက ဒြပ်ရှိအရာလေ"
စာပေသမားပီပီ သဒ္ဒါတရားကျကျမေးလာတဲ့နမ်ဂျွန်းမေးခွန်းမှာ အကုန်လံုးရဲ့အာရုံစူးစိုက်ကိုပိုဖမ်းစားစေသည်
"ဟုက်တယ် မင်းပြောတာလည်းမှန်တယ် ဒါပင်မဲ့ဖူးစာဆိုတာဒီမှာမေတ္တာတရား နာမ်တွေဘာတွေမဟုက်ဘူး လူနှစ်ယောက်ပေါင်းစပ်လာတဲ့အရာ ဉပမာ အိမ်ရှေ့စံနဲ့ကြင်ယာတော်ပဲကြည့်လေ တစ်ခါမှမမြင်ဘူးပဲနဲ့ ရေစက်စုံခဲ့ကြတယ် ဒါဟာသူတို့မသိတဲ့သူတို့ကြားကဖူးစားပဲ အမြူတေနဲ့ဘာဆိုင်လဲဆို သခင်မကသူ့အမြုတေနဲ့ကုပေးခဲ့သလို ဖူးစားပါလို့လက်ထပ်ခဲ့ကြတဲ့သူတို့နှစ်ဦးဟာလည်း ဖွဲ့စည်းပုံခြင်းတူတယ်လို့ယူဆကြတယ် တနည်းတစ်ယောက်နေမကောင်းရင် နောက်တစ်ယောက်အခုလိုကိုယ်တွင်းသွေးကျော အပ်စိုက်နည်းနဲ့ပြန်ကုသလို့ရတယ် ဟူးး ဝူယောင်းရေ ရေနွေးချမ်းလေးအထဲယူခဲ့ပါဦး"
ရေေနွးချမ်းတစ်ကြိုင့်မော့ကာ
"ခုမင်းတို့ကဖူးစာပါလို့ယူခဲ့တာလေ ငါလည်းဒါကြောင့် ဖွဲ့စည်းပုံတူလားဆိုပြီးကြည့် ကြည့်တော့မင်းနဲ့ ဂျွန်လေးနဲ့ကတူတူပဲ ဒါကြောင့်သွေးကျောတွေရူပ်နေတဲ့ဂျွန်လေးကိုမင်းသွေးကျောလားရာအတိုင်းတူတူစိုက်ခဲ့တာ"
YOU ARE READING
🖤Once upon a time 🖤
RomanceTop _Taehyung🖤 bottom_ Jung kook 🖤 ( Include the warning)🖤 Both Zawji and unicode