MISSION1: Kill Him🗡

578 31 0
                                    


(KEESOKKAN HARINYA)

Yoongi mendapat mesej dari appanya. Tuan Min ingin bertemu dengannya di Markas.

Yoongi: Jimin-ah aku mahu keluar sebentar.

Jimin: Kemana?

Yoongi: Ke rumah Namjoon. Aku mahu serahkan dokumen.

Jimin: Tapi dimana dokumenmu?

Yoongi: Di- Di mobil.

Jimin: Okay.. Aku juga mahu pergi sekarang. Aku mahu beli hoodie baru.

Yoongi: Hoodie? Gapapa. Setelah aku pulang aku akan belikan untukmu.

Jimin: Ani.. Lagian sama temanku.

Yoongi: Teman? Siapa?

Jimin: Taemin. Dia teman sekolah ku. Aku harus pergi sekarang.. Oh ya hyung naik mobil?

Yoongi: Iya. Kiss dulu.

Jimin mencium bibir Yoongi. Tangan Yoongi menahan leher Jimin dan melumat bibir kekasih mungilnya itu.

Jimin: Mphh.. Yoon...

Yoongi: Kau gemass..

.
.
.

Jimin menaiki superbike milik Yoongi itu. Dia keluar dan bersembunyi di pohon besar. Setelah Yoongi keluar, dia mengikuti mobil Yoongi.

Jimin: Ini kan bukan rumah Namjoon. Ini rumah siapa?

Jimin memakai pakaian yang diberi Sehun itu dan mask agar mereka tidak mengenalinya. Dia menyelinap masuk ke rumah itu.

Jimin: Kenapa Yoongi disini?

.
.
.

Yoongi: Wae? (Dingin)

Tuan Min: Anakku.. Kenapa kau sangat dingin eoh?

Jimin: Dia tuan Min. Maksudnya Yoongi anaknya. (Batinnya)

Jimin bersembunyi di dinding itu. Dia menguping pembicaraan mereka.

Yoongi: Apa mahumu?

Tuan Min mendekati Yoongi dan membisikan sesuatu.

Tuan Min: Aku tahu kau tinggal bareng Park Jimin, Min yoongi-ssi. (Bisiknya)

DEG!

Yoongi: Ba-bagaimana kau tahu?!

Tuan Min: aku bisa mengetahui segalanya Min Suga. Aku beneran ingin kau membunuh Park Jimin itu.

Jimin tidak dapat mendengar bisikan itu. Tapi setelah itu, Tuan Min menyebut namanya dengan jelas bahawa dia ingin membunuh dirinya.

Jimin: G-gak mungkin.. Apa yoongi akan mengikutinya?! (Batinnya)

Yoongi: Kau punya asisten bukan? Suruh mereka aja. Aku gak mahu.

Tuan Min: Kau udah berada satu rumah dengannya. Itu akan mempermudahkanmu. Lagian kau berbakat. Kau telah membunuh orang tuanya dengan licik.

Jimin: A-apa?.. Di-dia membunuh orangtuaku?! (Batinnya)

Jimin menahan airmatanya itu. Isakan mulai keluar dari mulutnya.

Jimin: Aku mencintaimu hyung.. Tapi wae?!!!! Kau membunuh mereka!!! (Batinnya)

Yoongi: Itu misi terakhirku. Aku gak mahu lagi membunuh orang.

Tuan Min: Baiklah.

Dia mendekatkan diri lagi ke arah Yoongi dan bisik ke telinga anaknya itu.

Tuan Min: apa kau mahu aku yang menyiksanya hingga mati? Atau kau akan membunuhnya dengan tanganmu sendiri? (Smirk)

Yoongi: Baiklah... Aku akan membunuh Park Jimin.

Jimin terus pergi dari tempat itu. Dia memandu dengan laju superbikenya. Dia pulang dengan tangisan.

.
.
.

-DI RUMAH YOONMIN-

Jimin: Sialan Min Yoongi...

Jimin melihat ke arah Anjingnya itu. Dia mengambil dan membelai bulu anjingnya itu.

Jimin: Apa Suga-ssi?.. Kau lapar?

Guk! Guk! Guk!

Jimin: Baiklah.. Aku akan memberimu makanan lazat!.








FIND ME💜Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang