Clown🤡

616 34 0
                                    

💜VOTE BTS
🇯🇴#Freepalastine

.

Jimin berada di satu kamar yang gelap. Tiba-tiba dia terdengar bunyi pecahan balon.

Pop!🎈

Jimin: Siapa itu?!!

🤡: Do you want play with me?

Jimin dapat melihat Clown yang berada dihadapannya itu. Jantung Jimin berdebar karna ketakutan. Jimin itu dari kecil udah takut sama Clown.

Jimin: me- menjauhlah!!

🤡: Dimana Park Jimin yang berani tadi? Jangan takut kitten..

Jimin: Ja-jangan me- mendekatiku!!!

Tiba-tiba pintu dibuka dan lampu juga dibuka. Clown itu keluar dan digantikan dengan Tuan Min yang barusan masuk ke kamar itu.

Tuan Min: Ketakutan? Hahaha (ketawa)

Jimin: Yak! Sialan!!

Jimin bangun dan mendekati Tuan Min. Dia ingin menumbuk wajah Tuan Min. Tapi Tuan Min menolaknya hingga dia terjatuh atas kasur. Tuan Min segera mencekik Jimin.

Jimin: Akhhh!! Le.. Pas- akh

Tuan Min: Aku harap kau mati Park..

Jimin bisa melihat Clown itu kembali masuk ke kamar itu. Clown itu melihat seluruh tubuh Jimin.

Jimin: Ja--jangan akh...

Jimin sangat ketakutan sekarang. Benar kata Yoongi bahawa Tuan Min tidak mudah dikalahkan.

Tuan Min: Takut eoh?

Clown itu mendekati Jimin tapi malangnya Jimin menendang Tuan Min hingga Tuan Min terjatuh terkena clown itu. Jimin pergi meninggalkan mereka.

Jimin: Hah... Ahhh.. Aku hampir mati.

Tapi tangan kirinya tiba-tiba ditarik oleh seseorang dan menghimpit tubuh Jimin di dinding.

Jimin: Yoongi hyu--?!!!

Yoongi tiba-tiba mencium bibir Jimin. Mata Jimin membulat dan kaget.

 Mata Jimin membulat dan kaget

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Yoongi: Aku akan selamatkanmu. Ayo pergi!

Jimin: Ba-baiklah.

Tapi tangan kanannya tiba-tiba ditarik oleh Tuan Min.

Jimin: Ihh lepas!!!!

Yoongi: lepaskan dia!!!

Tuan Min: Kau barusan menendang ku kucing kecil... (Smirk)

Yoongi: Lepas atau aku-----

DOR!

Yoongi: AKHH!!

Jimin: HYUNG!!!!

Tuan Min menembak kaki Yoongi. Yoongi terjatuh dilantai. Tuan Min mula menarik Jimin pergi dari situ.

Yoongi: Arghh sial!

Yoongi mengambil ponselnya dan call Hoseok.

Seok-ah

DATANG KE MARKAS TUAN MIN SEOK! SEKARANG!

Kenapa hyung?! Apa yang terjadi?!

Tuan Min menarik Jimin pergi dan dia menembak kakiku sekarang! Buruan!

Ba- baiklah hyung!! Aku akan membawa seme yang lain!

*karna mereka gak mahu Uke mereka terluka. Jadi yah gitu yah.

.
.
.

Tuan Min menampar Jimin dengan keras. Kepala Jimin terjatuh terkena lantai itu hinggalah dia pingsan.

Tuan Min: Ck. LEE KNOW-AH! Siapkan satu aquarium besar, kunci terus persiapkan air yang banyak.

Lee know: Baiklah Tuan.

.
.
.

Hoseok membalut kaki Yoongi. Kakinya sangat sakit hingga membuatnya sulit berjalan. Tapi dia gak akan berhenti mencari Jimin. Hoseok juga membawa Taehyung dan Namjoon.

Taehyung: Biar aku sama yang lain melawan Tuan Min. Kakimu masih sakit hyung!

Yoongi: Ani. Aku mahu Jimin.

Namjoon: Dimana dia?

Yoongi: Tuan Min menariknya ke arah sana. (Menunjukkan arah)

Taehyung: Ayo! Aku akan membantumu.

Taehyung membantu Yoongi untuk berjalan. Namjoon dan hoseok melawan semua kakitangan Tuan Min.

.
.
.

Jimin tersadar dari pingsannya.. Dia melihat dia sedang berada didalam aquarium besar. Dia usaha untuk keluar tapi peti itu seperti dikunci.

Jimin: SESIAPA TOLONG AKU!!! YOONGI!!! HYUNG!!!!

Tuan Min: Yoongi gak ada selamatkanmu. Tujuannya kan mahu membunuhmu.

Tiba-tiba Jimin berasa seperti tubuhnya basah. Dia melihat Air yang barusan keluar dan memenuhi aquarium itu. Dia bisa mati karna gak cukup oksigen

FIND ME💜Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang