14

60 8 0
                                    

No reason

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

No reason. Another episode of me merindui Hwang Hyunjin like crazy :")))

I hope he's fine and always in a good condition. Tak sabar tunggu dia comeback and skz ot8 again!! 🥰





Hyunjin's POV

" Fanboy tu Eric. "

Aku macam tak percaya dengan apa yang aku baru dengar. Tapi setelah diimbas segala rupa fizikal fanboy tu dan dibandingkan dengan Eric, aku boleh nampak persamaan antara mereka.

Wajahnya selama ni tertutup di sebalik face mask dan topi berwarna hitam, rupanya dia adalah kawan kami sekarang.

" A-awak dah lama tahu tentang ni ? " tanyaku serius.

" Iya... saya takut kalau beritahu awak awal, awak takkan benarkan saya berkawan dengan Eric di sekolah- "

" Mestilah saya tak benarkan ! Dia pernah cederakan awak, berkata kasar pada awak, awak dah lupa ke ? Tahap obses dia pada GOT7 sampai dah tak kisah pasal ahgase lain, termasuk awak yang perempuan. "

Haryung terdiam melihat aku tiba-tiba naik marah. Dan dia tidak membalas sebab dia tahu,

Semua yang aku katakan tu fakta.

" Saya tahu tapi... dia minat GOT7 dan kami dah berbaik... Dia dah tak macam dulu. "

Kalini aku pula terdiam. Tak sangka yang dia masih cuba untuk berpihak pada Eric walaupun dia tahu yang aku kenal perangai fanboy tu.

" Awak maafkanlah Eric eh? Kan sekarang dia kawan kita... dia sudah lama tak ada kawan rapat macam kita. "

Aku hanya mengangguk lemah, terus Haryung memelukku kelegaan. " Thankyou Hyunjin, awak memang baik. "

Kalau aku tak maafkan Eric, pasti Haryung yang akan lebih sedih. Aku tiada pilihan lain.

Semua yang Eric pernah lakukan terus dilupakan ; semuanya sebab dia minat GOT7.

GOT7....

Mungkin kalau aku cuba minat kumpulan ni, Haryung pun akan cuba buka hatinya untuk aku ?













Haryung's POV

" Lalalala~ "

Pukul 10:18 malam. Aku berjalan dengan riangnya menyusuri jalan berlampu di kawasan perumahanku, menuju pulang ke rumah selepas pulang dari kedai.

Mood aku rasa baik tanpa sebab. Tiada perkara baik pun yang berlaku pada hari ni, cuma perkara biasa je.

Mungkin sebab.... ada perkara baik bakal berlaku ?

𝐅𝐀𝐍𝐁𝐎𝐘 || 𝐞𝐫𝐢𝐜 𝐬𝐨𝐡𝐧Where stories live. Discover now