1.Bölüm

2.9K 67 3
                                    

Annemin bana seslenmesiyle güne başladım demeyi çok isterdim ama alarmın kulak kanatan sesiyle uyandım.

Size kendimi tanıtayım. Ben Kumsal, Kumsal Güçlü. Güçlü Holdingin sahibiyim. 19 yaşındayım. Tek başıma yaşıyorum. Ailem var ama yok. Nasıl olduğunu açıklayayım. Babam ve annem benden nefret eder. 11 yaşına kadar o iki oksijen israfının fiziksel ve psikolojik şiddetine katlandım.

Ama 11 yaşındayken o evden kaçtım. Kaçtıktan sonra her zaman gittiğim uçuruma gittim. Orada biriyle karşılaştım, Harun Güçlü. Beni yanına aldı. O iki oksijen israfı ile bağımı kopardı. Beni kendi nüfusuna geçirdi. Ben görmediğim babalığı Harun Güçlü'den gördüm. Harun babam iki sene önce vefat etti. Doğal olarak bütün mal varlığı bana kaldı.

Ha birde en yakın arkadaşım Mert var. 7 yaşından beri tanışırız. Birbirimizin her şeyini biliriz. Mert benim sahip olduğum tek değerli kişi.

Neyse çok konuştum. Bugün önemli bir toplantım var ve geç kalmamam gerekiyor. Hemen kısa bir duş alıp giyinme odama geçtim. Rahat giyinmeyi sevsem de şirkette şık giyiniyorum.

Gözüme kestirdiğim dizimin bir karış yukarısında biten siyah deri eteğimi giyip, üstüme ise siyah göbekten kazağımı giydim. Ayağıma da siyah stiletto giydim.

Saatimi de taktıktan sonra mutfağa geçtim hemen. Kendime bir tost hazırlayıp kahvemi içmeye başladım.

Tostumu bitirdikten sonra deri ceketimi giyip evden çıktım. Saatimi kontrol ettiğimde acele etmeme gerek kalmadığımı gördüm.

Yavaş bir şekilde siyah Range Rover'ıma bindim. Arabamı gerçekten çok seviyorum. Çok hız seven birisi değilim zaten.

20 dakika sonra şirkete geldim. Hemen arabamı park ederek binaya girdim. O sırada çalışanların hepsi bana selam veriyordu. Ben ise kafam ile selamlıyordum.

Dışarıya karşı hiçbir zaman gülen birisi olmadım. Çok gülen birisi değilim zaten. Mert'in değişiyle buz kraliçesiyim ben. Seviyorum bu lakabı.

Asansöre binip kendi katımı bastım. Asansörden indiğim gibi sekreterim yanıma gelip bugünkü programı anlatmaya başladı.

"Efendim günaydın. Bugün iki toplantınız var. Biri şirketin avukatlarıyla diğeri ise Demir Holding ile yapacağınız anlaşma ile ilgili. Onun dışında imzalamanız gereken bir kaç dosya var efendim." dedi sekreterim Aslı.

"Günaydın Aslı. Öncelikle bana sert bir kahve yap. Sonra toplantı saatine kadar dosyalara bakayım." dedim odama girerken.

"Kahve ve dosyaları getiriyorum." diyerek çıktı odadan Aslı. Ben ise derin bir nefes alarak koltuğuma oturdum.

Umarım bugün sorunsuz bir şekilde geçer.

          ( Deniz Kandemir'den)  

Bugün bizim için büyük gündü. Sonunda 19 yıldır ikizim bildiğim kişiden kurtuluyordum. Kendisi sürtüğün tekidir. Bize az çektirmedi. Biyolojik ikizimi gerçekten merak ediyorum. Hepimiz salonda oturmuş ne yapacağımızı düşünüyoruz.

"Kızımın adı Kumsal Güçlü. Şu an Güçlü Holdingi yönetiyor. 11 yaşındayken Harun Güçlü evlatlık almış. Neden evlatlık alındığını bilmiyoruz. Ve ailesinin adresini de bilmiyoruz. O yüzden holdinge gideceğiz bugün. Kumsal'a durumu açıklayıp dna testi yaptıracağız." dedi babam sıkıntılı bir nefes alarak.

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin