Sana karşı hisleri olduğunu anladıklarında
Eren - İlk keşif görevinde, sizler içinde hala hayatta olup olmadığınızı merak ederken buldu. Daha sonra düşündü ve seninle bir arkadaşlıktan daha fazlasını hissettiği sonucuna vardı.
Armin - Sur Rose yıkıldığında, ona bir çatı katı bulmuştunuz. Sen Mikasa'nın grubundaydın, bu yüzden oraya senden önce birkaç kişi gelmişti. Ona kafasını toplamasını sağladın ve bundan sonra seni aklından çıkaramadı. İşte o zaman, arkadaşlığınızın başka bir şeye dönüştüğünü fark etti.
Jean - Sur Rose düştüğünde yakıt ikmali yapmaya gittiğinde. Görevlendirilen titanını indirmeye gittiğinde ıskaladı ve siz onun için işi bitirdiniz. Onu neyin tetiklediğinden emin değildi ama o zaman sana karşı hissettiğini anladı
Levi - Araştırma ekibi için yeni üssü temizlemesine yardım ediyordun. Korkunç bir ruh hali içindeydi ve sen korkunç şakalar yapmaya devam ettin. Bunu eğlenceli buldu ve şirketinizden gerçekten zevk aldı. Yıllar önce Isabelle ve Farlan ile hissettiği aynı mutluluktu ve bunu rahatlatıcı buldu. O andan itibaren, o senin etrafındayken kalbi ağrıyor ve onu aşk denen yeni bir kalp rahatsızlığına bağladı.
Reiner - Görev başladığı zamandı. Sen, o, Marcel ve Bertholdt bir devin kamp yaptığı yerde geldi ve neredeyse onu öldürdüler. Marcel yendi ve tek düşünebildiği, sen olmamış olmasının ne kadar harika olduğuydu.
Bertholdt - Seni öldürmeye çalıştı, ama başaramadı. Her gece rüyalarına musallat oldun ve uyumasını engelledin. Reiner ve Annie şüphelendiler ve neler olduğunu sordular. İlk başta hiçbir fikri yoktu, ama kısa süre sonra anladı ki, herkes içinde öldüremeyeceği tek kişi sensin.
Connie - Diğerlerinin aksine, ölüme yakın bir deneyim yoktu. İkiniz her zamanki gibi aptal gibi davrandınız, özel bir şey değil. Söylediği bir şakanın ardından, gülüşün gözüne takıldı. İşte o zaman yavaş yavaş ve sana aşık olduğunu anladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AOT Headcanons ve Tepki
FanfictionÇeviriler yapıyorum. Umarım beğenirsiniz. Elimden geldiğince her gün yeni bölüm gelecek.