Çıkmaya başladığın zaman
Eren - Sana çıkma teklif eden oydu. Özel bir şey değildi ve bunu birdenbire yaptı. İlk başta biraz şok oldun ama kabul ettin. Kocaman bir kucaklaşma ya da öpücük yoktu, bir gözyaşı bile dökülmedi. Siz ikiniz günleriniz için gittiniz.
Armin - İlk hareketi sen yaptın. Connie küçük aşkını öğrendi ve sana şantaj yapmaya karar verdi. Ayrıntılara girmeyeceğim ama acımasızdı. Ona büyük bir utançtan bağırmıştın ve ne dediğin hakkında hiçbir fikri yoktu. Soruyu yavaşça tekrarladınız ve o da tereddüt etmeden kabul etti.
Levi - Hange ilk hareketi yaptı. Her iki duygunuzu da öğrendi ve sonunda bunu resmileştiren oydu.Tabii ki, büyük bir anlaşma yaptı. Bütün keşif birliği gün sonunda bunu biliyordu.
Reiner - O yapmıştı. İkiniz arasındaki hisler ilk günden beri açıktı, ama aslında size çıkma teklif eden oydu. Bir gün eğitim sırasındaydı. Herkes şaşırdı ama öyle davranmadı.
Bertholdt - Sen yaptın. Onunla aynı şekilde düşündüğünüz ve neredeyse herkesin bildiği açıktı. Annie ve Reiner onu onaylamadı ve uyardı ama dinlemedi. Heyecanlandı ve mutlu olduğunu söylemek yetersiz kaldı.
Connie - Oydu. Artık duygularını gizli tutamıyor gibiydi. O sadece ortaya koydu ve tabii ki sen de aynısını hissettin. En azından söylemekten mutluydu ama ikiniz sevgiliden çok arkadaş gibi davrandınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AOT Headcanons ve Tepki
FanfictionÇeviriler yapıyorum. Umarım beğenirsiniz. Elimden geldiğince her gün yeni bölüm gelecek.