Eren - Cesur olduğunu düşünüyordu. Diğerleri gibi aileniz öldürülmüş olsa da, durumu iyi idare ettiniz ve başkalarına yardım etmeye çalıştınız. Onun hakkında da aynı izlenime sahipsin. Cesurdu ve diğerleri gibi kaçmadı ve soğukkanlılığını korumayı başardı.
Armin - Onun nazik ve zeki olduğunu düşündün. Arkadaşı Eren gibi eğitimin fiziksel yönünden üstün olmasa da, akademisyenlerin hepsinden üstündü. Sen tam tersiydin. Birkaçı daha güçlüyken, sınıfının zirvesindeydin. Korkunç olduğunu düşündü, ama göstermemeyi seçseniz bile iyi bir kalbe sahipti.
Jean - Jean, sınıftaki diğer kızların çoğuyla birlikte senin de güzel olduğunu düşünüyordu. Diğerlerinin çoğunun aksine, senin hakkında daha fazla şey öğrenmek istiyordu ve arkadaş olmak istiyordu. Öte yandan sen onun biraz tuhaf olduğunu düşündün ama ötesine baktın.
Levi - Senin kirli olduğunu düşünüyordu, hayır, cinsel anlamda değil, sadece kirli. Kişiliğinin iyi olduğunu düşünüyordu, ama kaçmış gibi görünüyordun, ama çoğu insan için bunu düşünüyordu. Onun kaba olduğunu düşündün. Kasıtlı olarak hayır, ama sana bu şekilde yaklaştı, ya da belki gerçekten kabaydı. Ne düşüneceğin konusunda kafan çok karışıktı. İkiniz birlikte çalışmaktan çekinmediniz.
Reiner - Gücüne hayran kaldı ve tıpkı bertholdt gibi sana saygı duydu. Onun zayıf olduğunu düşündün, ama yorulduğu miktara hayran kaldın. Zirveye çıkıp bir savaşçı olacağından hiç şüpheniz yoktu. Biraz fazladan eğitimle ona yardım ettin ve minnettar oldu. İkiniz aslında birbirinizi daha iyi tanıdınız ve arkadaş oldunuz.
Bertholdt - Bertholdt, herkesle aynı şeyi düşündü, sadece bir Paradis şeytanıydı. Daha sonra seni farklı düşündü. Herkesten yardım edemedi ama sana hayran kaldı ve bu gerçeği Annie ve Reiner'den sakladı. Onda bir şeyler olduğunu biliyordun, ama görmezden gelmeye karar verdin.
Connie - Onun tok ve biraz aptal olduğunu düşündün. Yine de seni suçlayamazdı, öyleydi. Yine de kişiliğini beğendin ve onun arkadaşı oldun. Senin nazik ve komik biri olduğunu düşünüyordu ve haklıydı. İnsanları güldürmek ve gülümsetmek için elinizden gelenin en iyisini yaptınız ve bu onun işine yaradı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AOT Headcanons ve Tepki
FanfictionÇeviriler yapıyorum. Umarım beğenirsiniz. Elimden geldiğince her gün yeni bölüm gelecek.