part 2

2.9K 321 19
                                    

.
.
.
.
.

پێڪەوە چوینە ژورەوە من چومەوە تەنیشت باوڪم ئەویش لەسەر قەنەفە تاڪە نەفەریەڪە دانیشت ڪەمێڪ بێدەنگ ماینەوە دواتر دایڪم بێدەنگیەڪەی شڪاند.

خ.ک/ئێهـ ڪورم قسەتان ڪرد.

جیمین/ئێهـ بەڵێ ، بەسئەو نایەوێت پەلە بڪات ، وە منیش ئەوەم دەوێت تا تۆزێڪ لە یەڪ تێ دەگەین.

ب.ک/چۆنتان بووێن با وابێت.

خ.ک/ڪچم بڕۆ قاوە بهێنە.

سویۆنگ/ئهم.

هەستام و بەرەو چێشت خانە بەڕێ ڪەوتم چەند قاوەیەڪم ئامادە کرد ، لە ڕاستیدا هەر جیمین و دایڪی هاتون ، وە بۆ ئەپا و ئۆماشی ئەبەم .

سویۆنگ/ئێهـ ئێستا تەواو بوو.

هەستامەوەو سینیە قاوەڪەم برد سەرەتا دام بە خ.پ دواتر دام بە باوڪم دواەر دایڪم ئینجا جیمین، سەیرێڪی ڪردم ، ڕوخسارێڪی زۆر ناوەزەی هەیە ڪاتێڪ سەیرمی ڪرد هەستم بە شتێڪ ڪرد لە دڵمەوە ، بۆ ساتێڪ چاومان نێو چاوی یەڪ نوقم بوو ، بەڵام هەر زوو چاوەڪانم لابرد ئەویش زەردەخەنەیەڪی سادەی بۆ ڪردم و سینیەڪەم دانا لەسەر مێزەڪەو چووم دانیشتمەوە.
.
ئای خوایە ئەو شتە چی بوو لە ناڪاو لە دڵمەوە هات زۆر سەیر بوو یەڪەم چارم بوو ئەم هەستە سەیرەم هەبێت، سەیرێڪی پێش خۆمم ، ڪرد جیمین سەیری دەڪردم ڪەمێڪ شڵەژاو دیار بووم وە ئەو هەستی ڪردبوو ، تەنها زەردەخەنەیەڪی بێ فیز لەسەر لێوی بوو ، چاوەڪانی ئەدرەو شانەوە ، دووبارە چاوەڪانم لە چاوەڪانی نوقم بوو بەڵام بە هۆی قسەیەڪەوە چاوەڪانژان لایا لەسەر یەڪتری و ڪەمێڪ هەست بە شەرمیش دەڪەم.

خ.پ/خ.ک سەیر بڪە چۆن چاویان بڕیوەتە چاوی یەڪدی ماشاللەتان لێ بێت ، هەر وا بمێنن.


خ.ک/ھھھه ماشالاتان لێ بێت.

سویۆنک/ئێ،،، بەو شێوەیە نیە تەنها،،، ئێ

خ.پ/کێشە نیە ڪچم تێدەگەم ھھھھھ.

ئۆهـ بەڕاستی هەست بە شەرم دەڪەم وا هەست دەڪەم دەم و چاوم سور هەڵگەڕاوە، وا باشترە هەستم لێرە بڕوم.

.
.
.

خ.پ/دەی ڪورم هەستە با بڕۆین.

ب.ک/ڕۆشتنی چی خانم.

خ.پ/ئێهـ دەبێت بڕۆین ئینشاللە ماوەیەڪی دیڪە هاوسەرگیریەڪە بەرێوە دەچێت هەر ڪات گەنجەڪان ویستیان.

هـاوسـەرە نـەفـرەتیـەڪەم💔💍Where stories live. Discover now