"ڕۆژی هاوسەر گیریەڪە"Seong pov
سویۆنگ/ئـای خوایە من زۆر بە پەرۆشم.
خ.ک/تەواو کچم شڵەژاو مەبە ، بەڕاستی تۆ وەک شازادەیەڪ دەردەڪەویت بەم جلانەتەوە.
وای گوت و فرمێسک لە چاوەکانی هاتە خوارەوە، منیش ڪە ئەوم بینی هەستامەوە لەسەر کورسیەڪەو دایڪمم لە ئامێز گرت و خۆشم چاوەڪانم فرمێسڪی تێدا قەدیس بوو.
سویۆنگ/ئاهـ ئۆما مەگری دواتر منیش دەگریم.
خ.ک/تەواو تەواو با مەکیاژەڪەت تێک نەچێت، ئەمڕۆ ڕۆژی تۆیە دڵ خۆش بە
(شێوەی هەردووکیان"🥺")ڪەمێڪی پێ چوو ڪەسێڪ لە دەرگای دا ڪەمێڪ زیاتر شڵەژام فرمێسڪەڪانم بە باشی سری بێ ئەوەی بهێڵم مەکیاژەکەم تێڪ بچێت ، وە ڪەسێڪ دەرگاڪەی ڪردەوە ، وە دایڪم ڕۆشت. ئەو جوانیەی چیە ، من دەمرم بەڕاستی زۆر ناوازەیە.
(شێوەی جیمین ڪاتێڪ سویۆنگی بینی"😳😲")جیمین/تـ تـ تـۆ ، پـ پێم بڵێ تۆ مرۆڤیت یاخود فریشتە..! تۆ زۆر شاهانەیت.
سویۆنگ/هەروەها تۆش.
جیمین لێم نزیک بۆیەوەو ماچێڪی نێو چەوانمی ڪرد و گولەڪەی یا پێم و دەستەڪانم لە قۆلی ئاڵاند و پێڪەوە ڕۆشتینە خوارەوە هەمووان چاویان لەسەر ئێمە بوو ، هەرچەندە ئانگێڪی زۆر گەورە نەبو و لە ناو باخچەڪەی ماڵەڪەمان بوو بەڵام زۆر ناوازە بوو ، بڕوام نەدەڪرد هەرگیز ڕۆژێڪ لە ڕۆژان ئەم رۆژە ببینم و شازادەی ژیانم بدۆزمەوە و لەگەڵی بژیم، دڵ خۆشیم وەسف ناڪرێت وە جیمینیش بەردەوام زەردەخەنە لەسەر لێوەڪانی بوو ، زۆر دڵ خۆش بوین پێڪەوە.
.
.
.(جیهۆ ' ئامۆزای جیمین ')
جیهۆ/بەڕێزان و خۆشویستان ، ئێستا ڪاتی سەما ڪردنە هەر ڪەسەو لەگەڵ هاوسەری خۆی ، سەما بڪات ، دەی ئامۆزا بۆچی وەستاویت لەگەڵ سویۆنگ سەما بڪەن.ھھھھ
جیهۆ ڪچێڪی باشە وە لە هەمان ڪاتدا ڪچێڪی سەر شێتە ، زۆر قسە خۆشە سێ ڕۆژ پێش هاوسەر گیریەڪە هات وە سێ ڕۆژە دەیناسم بەڵام زور چۆتە دڵمەوە ، وە لەسەر بەرزایەڪ ئەو قسانەی دەڪرد زۆر ڪیوت دەردەڪەوت.
جیمین/سەما بڪەین..؟
دەستەڪانی ڕاڪێشا بۆم و منیش سەیرێڪی نێو چاوەڪانیم ڪرد و زەردەخەنەیەڪم ڪرد و دەستەڪانیم گرد.
سویۆنگ/ئهم بـاشە.
.
.
YOU ARE READING
هـاوسـەرە نـەفـرەتیـەڪەم💔💍
Actionلـەمـ جـیـهـانـە گـەورەیـەدا بـۆچـیـ تـەنـهـا مـنـ ئـەمـ هـەمـوو ئـازارە بـبـیـنـمـ ، گـریـانـ هـەمـیـشـەیـ مـنـە ، دوایـ ئـەو هـەمـوو خـراپـەڪاریـ و خـیـانـەتـە '' پـەشـیـمـانـە ... بـەڵـامـ پـەشـیـمـانـیـ دوایـ چـیـ ...!؟ نوسەر/سالی.