Pov Nexe:
Siedziałem z Julką na kanapie, oglądaliśmy razem film na netflixie. Zbliżała się już 18:00, więc musiałem włączyć komputer, ponieważ za chwilę będę robił streama z Ewronem. Zadzwoniłem do Kamila, bo mieliśmy razem przechodzić mapę parkour. Gdy już graliśmy około pół godziny Krzyknąłem:
- Ty Szmato Nie zrzucaj mnie!- Wykrzyknąłem zdenerwowany
Ewron Zaśmiał się tylko i graliśmy dalej.
- CZAT! CZY WY WIDZICIE JAK TEN DEBIL JEST JUZ DALEKO?!- Powiedział Kamil zdenerwowanym głosem.
W końcu udało nam się przejść całą mapę. Ewron wygrał, ale ja się z tym zbytnio nie zgadzam. Zagraliśmy jeszcze na Kwadratowej, bo robiliśmy pranka Mandziowi.
-To co Kamil, robimy mu zapadnie?-
-Obawiam się, że jestem na to za mądry- Odpowiedział egoistycznie Ewon
Zaśmiałem się lekko pod nosem i poszedłem poszukać jakichś surowców na zrobienie pułapki Po skończeniu streama (01:20) Poszedłem już do łóżka. Położyłem się obok Julki i zasnąłem.
Następnego dnia
Obudziłem się, była jakoś 15:00, a obok mnie nie było Julki. Szukałem jej po całym mieszkaniu, ale najwyraźniej wyszła wcześniej niż miała :(
Ubrałem się i umyłem, bo miałem iść do galerii, ponieważ nie chciało mi się robić jedzenia. Wyszedłem z mieszkania i wsiadłem do samochodu. Gdy byłem już na miejscu zaparkowałem samochód i udałem się w stronę najbliższej restauracji.
Pov Julka:
Musiałam wyjść szybciej z mieszkania Krystiana, aby się nie spóźnić. Zadzwoniłam po taksówkę i szybko pojechałam do galerii. Na miejscu czekał już na mnie chłopak i razem poszliśmy do maka. Zamówiliśmy jedzenie, gdy nagle chłopak podszedł do mnie i mnie pocałował... Co on sobie myślał?! Ja mam chłopaka, a to miał być tylko przyjacielski wypad gdzieś! Przesunęłam spojrzenie w prawo i zobaczyłam Krystiana patrzącego na nas ze łzami w oczach. Natychmiast odepchnęłam przyjaciela(?) i próbowałam dogonić zapłakanego Chłopaka, lecz zdążył już odjechać...
Pov Nexe:
Julka całowała się z innym mężczyzną na moich oczach... Czy zrobiłem coś nie tak? Nie znałem odpowiedzi na te pytanie, ani na inne pojawiające się w mojej głowie co chwilę. Zrobiłem coś nie tak? Na pewno zrobiłem, skoro już mnie nie kocha, prawda? A może to on ją pocałował? Nie wiem, wiem tylko że to koniec naszego związku...
Dojechałem do domu, wszedłem do mieszkania i położyłem się na łóżku. W tej chwili kompletnie zapomniałem o lajvie i Ewronie, który już czekał na mnie na dsc, jednak nie miałem siły wstać, chciałem zostać sam na jakiś czas
Pov Ewron:
-Spokojnie Czat, Nexe zaraz powinien wbić na kanał!-
Czekałem na tą Szmatę, bo mieliśmy prowadzić razem streama! Może coś się stało? Wyciszyłem na chwilę mikrofon i zadzwoniłem do Krystiana na numer telefonu, ale nie odebrał, byłem trochę zmartwiony, ale też zdenerwowany, ponieważ mieliśmy poprowadzić razem live. Pogodziłem się z tym, że jednak nie przyjdzie i zacząłem grać w among us. Tak już po dobrej godzinie dostałem powiadomienie z twittera Nexe. Postanowiłem otworzyć link, może będzie coś tam pisać o tym dlaczego nie ma streama ? Nie wiem, ale wolę sprawdzić. Czytałem długie przeprosiny, gdy nagle dotarłem do części z informacją pisało tam "Przepraszam widzowie, ale ze względu na sprawy prywatne zawieszam działalność w internecie na jakiś miesiąc". Zdziwiło mnie to bardzo, więc zadzwoniłem do Nexe jeszcze raz skoro wiedziałem, że jest aktywny ale tym razem znów nie odebrał, postanowiłem kontynuować streama, żeby nie martwić widzów moją nieaktywnością.
To koniec rozdziału pierwszego, mam nadzieję że szybko z tego nie zrezygnuję :) możesz napisać komentarz z jakąś uwagą, bo dopiero się uczę. Miłego dzionka! :*
565 słów
YOU ARE READING
Jesteśmy tylko przyjaciółmi! [Newron - Nexe x Ewron]
RomanceJulka zdradza Nexe, po czym ten zawiesza swoją działalność w internecie. Dowiadujący się o tym Kamil postanawia zrobić spotkanie w mieszkaniu Krystiana. Jednak coś pójdzie nie tak, w internet wypłyną pewne źródła przez które Nexe i Ewron będą mieli...