Diana p.o.v
Pas disa oresh sorrollatje me gomarin dhe me Deonin vendosem qe te ktheheshim ne shtepi, gjate gjithe rruges gati nuk kishim folur fare dhe kjo qetesi gati po me mbyste, ndaj humori me kishte rene ne toke.
-Diana, me flihet...-u ankua Deoni me ze te pergjumur.-Por Deonush jemi ne mes te rruges, aq shume te flihet?
-Ehe...
-Eja ketu vogelush,-haleluja, haleluja me ne fund edhe gomari e hapi gojen... Ai e mori me kujdes Deonin ne krahe dhe vazhdoi qe te ecte perbri meje.
-Pra edhe sa dite do te rrini ketu?-pyeta.
-Pse, mos do te te marre malli?
-Jo, jo mos te keqkuptohemi. Thjesht do te numeroj ditet qe kane ngelur...
-Do te ikim me 3 janar, pra pas 5 ditesh.
-Ok.
-Ok? Nuk ka asnje mirupafshim, ose do te me mungosh, ose..
-Jo po mos pret qe te vras veten se do te ikesh ti. Z.gomar nuk je aq i rendesishem, te pakten per mua.-pas ketyre fjaleve fytyra e tij u ashpersua dhe per pak mendova se do te ishte fyer...E cuditshme te merziteshe nga keto fjale, sidomos kur jane thene nga armikja jote e perbetuar...
Te shoqeruar nga qetesia me ne fund mberritem ne shtepi,sapo hyme pame 2 pellumbat duke fjetur prane njeri-tjetrit. Sipas perllogaritjeve te mia i kishte zene gjumi duke pare filmin qe po vazhdonte te jepej ne Tv.
-E para here qe beme dicka te bukur qe kur jemi takuar.-thashe.
- E para here qe bie dakort me mendimin tend qe kur jemi takuar.-tha ai duke u ngjitur ne dhomen e Deonit. pa kaluar shume kohe gomari zbriti serish dhe tha:
-Pra?
-Pra?- iu pergjigja ne te njejten menyre vetem per ta acaruar.
-Ku do te fleme ne?
- Deshe te thuash ku do te flesh ti, sepse une e kam vendin tim.
-Ne rregull. Ku do te fle une?- tha me nje acarim fare te dukshem ne ze.
-Nuk e di... ndoshta ne ballkon, ose ne tualet- thashe une me 1 ton engjellor.
-Nina mos mi shkaterro me teper nervat.
-Po nuk ka pra asnje vend, me sakte ka por nuk te lejoj une qe te flesh aty.-ai ngriti njeren vetull dhe tha:
-Ku?
- Une dhe Ela kemi nje dhome te perbashket ngjitur me dhomen e femijeve.
-Faleminderit per informacionin e vlefshem-tha me te shpejte dhe iku me vrap. Ah koke idiote, pse duhet ti tregoje hollesira aq te rendesishme?! Tani duhet te ndaj dhomen me z.gomar.. shfryva dhe hypa e e merzitur ne katin e siperm. I mbusha mendjen vetes se nuk do te ndodhte asnje zenke dhe se do te ruaja qetesine, ama asnje nga keto premtime nuk u mbajten kur pashe qe ai ishte shtrire per 7 pale qejfe ne shtratin tim.
-Duhet te ngrihesh nga aty.
-Jo.
-Eshte shtrati im.
-Edhe?
-Edhe?- e perqesha e acaruar.-Shiko po ta fal kete gabim sepse nuk ishe ne dijeni se kujt i perkiste shtrati, ndaj te lutem ngrihu.
-E kush tha se nuk e dija qe ishte shtrati yt?
- E ku do ta dije ti?
-1. Ky shtrat eshte i zi dhe tjetri eshte roze.
YOU ARE READING
2 javet e jetes sime
RomanceNe dukje thjesht 14 dite normale kthehen ne 2 javet e jetes sime.... Kush e pati fajin? Ai dhe vetem ai