1 ay sonra Feryal'den
Saat 3.30'a yaklaşmıştı ve ben yaptığım sınavın kağıtlarını okuyordum, sabaha kadar da bitecek gibi değildi ama bu bir sorun değildi çünkü yarın okulda bir işim yoktu evde olacaktım.
Gözlüğümün altından gözlerimi ovuşturup bu gece içtiğim 3. kahveme yöneldim. O sırada telefonumun ekranı aydınlandı. Mesaj atan Doruk'du.
Evlerimiz dip dibe olduğu için sürekli birbirimize gidip geliyorduk bu yüzden de diğerlerinden daha yakın gibiydik. Ona olan hislerim ise değişmemiş onu her gördüğümde kendilerini belli ediyorlardı. Dorukhan'ın davranışlarına da pek anlam veremiyordum, bazen sevgiliymişiz gibi davranıyor bazen de aramıza büyük bir duvar örüyordu. Bu bana işkence gibi gelse de duygularımı çok net bir şekilde gizleyebiliyordum.
Daha fazla bekletmeden mesaja dokundum.
Doruk✨: Mantar, krema, makarna var mı
Siz: birilerinin canı kremalı mantarlı makarna çekmiş
Siz: Var, gel burada yap bende acıktım. Sana da alışverişe çıkalım evde nasıl makarna bulunmaz
Doruk✨: Geliyorum
Doruk✨: Tamam gideriz yarın
Gülüp telefonu masaya geri bıraktım.
Kapı çalınca gidip açtım. ''Hoşgeldiniz ve bu saatte niye uyumadınız Dorukhan Bey''
''Bir diziye başladım, sardı bende izleyeyim dedim''
''İyi madem hadi geç mutfağa''
Kareli pijamasının üzerine beyaz oversize bir tişört giyip gelmişti, en beğendiğim ilk üç kombin arasına girerdi bu üstündekiler.
Onu biraz izledikten sonra tekrar salondaki masaya geçip işimin başına döndüm.
Bir süre sonra önüme bir makarna tabağı koyup karşımdaki koltuklardan birine oturdu.
Sessizce makarnasını yeyip beni izliyordu. Elimdeki kağıda puan vermeyi bitirdiğimde tabağı önüme alıp çatalı batırdım.
Yüzüme bir cevap beklermiş gibi bakıyordu. ''Çok güzel olmuş bu'' ''Gerçekten mi'' ''Yalan mı söyleyeceğim Doruk, gerçekten çok güzel''
Bunu deyince masaya gelip karşımdaki sandalyeye oturdu ve yaptıklarımı izlemeye başladı
Yemeklerimiz bitince tabaklarımızı alıp mutfağa götürdükten sonra tekrar salona gelip televizyonu açtı.
Saat sabah 5'e gelirken ben henüz bitirebilmiştim sınav kağıtlarını okumayı. Doruk 1 saat kadar önce uyumuştu.
Koltuğun üzerindeki battaniyeyi alıp üzerine örttüm. Sonra odama gittim, tam yatacakken salonda uyumak istedim. Yastık ve battaniye alıp salona indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss you (Dorukhan Toköz)
FanfictionBurak Yılmaz'ın biricik kardeşi Feryal kalbini hiç olmadık birine, Beşiktaş'ın topçusuna kaptırır. Önleri engellerle dolu olan bir çiftin buluşma hikayesi...