Telefonumun asla susmamasıyla uyandım. Kaydetmediğim bir numaraydı ve Fransaya aitti.
''Günaydın Feryal, ben Zeki buraya yerleşecekmişsin duyduğum kadarıyla. Bugün antrenmanım yok sana etrafı gezdireyim diyorum''
Abim zekiyi aramış...
''Çok teşekkür ederim Zeki ama şimdilik dışarıya çıkmak istemiyorum. Belki başka bir zaman''
''Tamam zorlamak istemiyorum fikrin değişirse hemen ara beni müsaitim''
''Tamam görüşürüz''
Telefonu kapatıp tuvalete girdim, rutin işlerimi halledip valizlerimden birini açtım. Düşünmek istemiyordum ama dışarıya da çıkmak istemiyordum. Oteli de beğenmemiştim zaten.
İnstada gezerken Doruk hikaye paylaştı
Ne ara kaşını çizdirmişti bu. Story atacak kadar mutlu olması garibime gitmişti
Kızla yakaladın Feryal bu mu garip geldi
O hayatını bu kadar kısa sürede normalleştirdiği halde benim şuan otel odalarında ağlamam adil değildi.
Zekiyi aradım
''Zeki fikrimi değiştirdim dışarıya çıkalım mı?''
''Tamam konum at geliyorum''
Telefonu kapatıp Zeki'ye wpden konumumu gönderdim
Makyajımı yaptım, göz altlarımı ekstra kapatmam gerekti ama güzel olmuştu. Sıkıca giyinip dışarıya çıktım
Yaklaşık 5 dakika sonra Zeki geldi. Selamlaştıktan sonra arabaya geçtik.
''Nereye gitmek istersin. Müzeleri gezelim mi?''
''Hiç müze gezme havamda değilim sokaklarda yürümek istiyorum. Oteli de hiç beğenmedim zaten uykumu alamadım sanat eserlerinden hiçbir şey anlayamam şuan''
''Neden otelde kalıyorsun hala anlayabilmiş değilim. Anladığım kadarıyla kalıcı geldin, ev bulasıya kadar benim evimde kalsana. Burak abi de söyledi al Feryal'i otelden diye''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss you (Dorukhan Toköz)
FanfictionBurak Yılmaz'ın biricik kardeşi Feryal kalbini hiç olmadık birine, Beşiktaş'ın topçusuna kaptırır. Önleri engellerle dolu olan bir çiftin buluşma hikayesi...