Budak Muka Ketat,Tunang AKu??Seriously??
Hari jumaat??Uhh esk aKu tunang gumam ku,Stress!!I hate Iqmallll kata ku sambil menangis..Tiba d sklh,nma ku d pnggil Oleh sesorang aKu berpaling ke Arah suara tersebut & ternyata org tu adalah Irham.Hye kata Irham kpd ku,Assalammualaikum Irham bls ku pula & tindakan ku itu membuat Irham tersengihh lalu dia mnjwb Salam & memgucap sorry sbb lupa bgi salam.
Hmm kata ku,Irham Merasa pelik lalu dia memotong jln ku & dia menghalang jln ku dgn cra berdiri d hadapan ku Smbil mendepakan tangan.Aku melangggar badannya Kerana aKu xdk sedar dia d hadapan ku.aku mengaduh sakit,apa ni Irham tepi lah aKu nk g kelas la,No U can't go now!kata Irham,but why??kata ku??
Irham P.O.V
U must tell what's wrong with U??Do U have problem??Tell me maybe Can help U??Please Asha???kata Irham Smbil membuat Muka cute Nya..
Asha P.O.V
Urm perlukah??Eh jap Irham ni bila tngok wajah dia dri dekat hensem pula,cute & aKu pasti bila dia senyum psti semua prmpuan melting & even dia serious Kann..kata ku dlm hati..Eh apa aKu merepek ni klu dia xhensem dia xkan Jdi player nom1 sklh lah Asha!!lmbt pick up lah Kau Niii..
Irham P.O.V
Eh apahal Asha tngok aKu lain mcm??mesti Ada something Kat Muka aKu ni??Heyy Asha awak tngok apa Kat Muka saya eh??ada something ke??
Ah??eh dia perasaan aKu tngok Muka dia lah..apa aKu buat ni??hey aKu Tanya lah Asha,kata Irham dgn wajah serious..Ha???ya ya ya Ada something jap aKu bgi bersih kata ku kebingungan sambil menjongketkan kaki,maklumlah Irham ni tinggi sngt aKu pula pendek..
Irham yg melihat telatah Asha senyum Lebar,hey xsmpai tu bgitau lah Kau kan Ada mulut!!Tulah pendek,jap ha smpai tak??kata Irham Smbil duduk Kat lantai..Eh Irham kotorlah apa awk buat ni??bngun cpt...aKu Ingin berlalu prgi Namun aKu terjatuh sbb Irham menarik tngn ku..AKu terjatuh tepat2 d dpnnya & aKu cpt2 bngun membetulkan duduk ku.Kau nk apa lgi??kata ku
Ni Irham kata Smbil menunjuk Kearah mukanya,Kau kata nk bersih kan cpt lah Kang org nmpk Muka aKu kotorlah jatuh lah reputation aKu!!Opps bru aKu ingat haha jap kata ku sambil gelak..aKu berpura2 mengambil sesuatu d rmbutnya & membuang..Done dah bersih so boleh tak saya pergi kata ku Smbil bngun..
Boleh Jum kata Irham,kita sama2 jln.Biar aKu hantar kau Kat kelas,eh xpa lah Irham saya boleh p Sndri daaaa kata ku Smbil melambai tngn ke arahnya.
Iqmal yg menyaksikan adegan itu semua,marah geram kecewa sedih..Dia pergi ke Arah Irham lalu memanggil Nama Irham & Irham berpaling lalu satu tumbukan tepat hinggap d bibir Irham.
Irham shock woii Kau apasal??mulai harini Kau jgn gnggu Tunang AKu lagi!!she's mine okay!!hey tunang??sapa??kata Irham Smbil menggaru kpla ya yg xdk gatal..Asha tunang aKu,so stay away from her kata Iqmal memberi amaran.smbil berlalu pergi.
Oh Jdi prkara tulah yg buat Asha pelik tdi..rupa2ny dia nk tunang dgn Iqmal..Huu melepas aku!!aku syg Kat Asha lahhh!!kata Irham Tapi Hnya dlm hati..Well ini Kali pertama dia betul2 jatuh cinta & Asha org pertama yg Irham cintai.
Setiba Iqmal d kelas dia melihat ke Arah Asha yg Sedang meletakkan wajah d meja ke Arah dinding..Asha xdk Ingin melihat wajah Iqmal hari ini,dia benci Iqmal!!
Asha,mulai hari ni Kau jgn rapat dgn Irham lagi ya??kata Iqmal & hal itu membuat kan Asha berpaling ke arahnya.knpa pla??Asha bertnya..se...se...sebab aKu jelous lah lgi pun kan kta nk tunang esk..kata Iqmal ...
Hmm xda kaitan Antara pertunangan kta esk dgn hubungan aKu Antara Irham okay..Kau just Tunang AKu Bukan Suami,so xpyah nk kongkong aKu!!aku tau jga batas!!
Hmm aKu bukannya apa,aKu just jelous nmpk org yg aKu cinta rapat dgn lelaki lain...Sorry & karang aKu & mamy akn jumpa kau & mama Kat butik,nak bli bru tunang tuk esk..kata Iqmal
Hmm Iqmal kata Asha..yes Iqmal menyahut,I Hate U!!kata Asha sambil menangis lalu memalingkan Muka ke dinding..Iqmal terdiam,slh Ka aKu nk kta tunang awal??aku syg Kau Asha aKu xnk kehilangan Kau!!aku syg kau!!kata Iqmal dgn nada yg cukup untuk mereka berdua dengar..
P/S:How was part 5??Keep voting,reading & jgn Segan nk bgi opinion okay??
Thanks kpd yg Selalu bca Crita ni & I'm sorry klu xbest..
Debaran semakin terasa,tnggl 3 hari lagiiiii...
Doakan yg terbaik untuk saya & kwn2 okay...
K bye & Assalammualaikum wbt & Salam sejahtera....
Enjoy ur readinggg..love for all my readers!!muahhhhhhh..
Buang tebiat hari ni..hehe jgn marah..
YOU ARE READING
Budak Muka Ketat,Tunang AKu??Seriously??
Teen FictionDon't hope to much with my story,bcoz I know that my story isn't interesting much.But enjoy it.