Part 6

118 3 0
                                    

Budak Muka Ketat,Tunang aAku!!Seriously??

Detik yg mendebarkan today majlis pertunangan d Antara AKu Dan Iqmal akan berlangsung..uhhh AKu real dgn semua ni,AKu msih muda xkn kena awal tunang pula??i hate u Iqmal..Sesudah mjlis pertunangan kmi selesai,ramai tetamu mengucapkan tahniah Dan membersihkan Hadiah...Amboi BanyaKK sngt Hadiah padahal kitaorang just enggaged je pun bukannya kawin,per hal pula bnyk sngt Hadiah depa bagi??aku berkata n Iqmal menjwb xpeLah syg rezeki jgn d tolak maut jgn d cri...

Asha P.O.V

Amboi pndai pula tunang AKu ni bgi nasihat..Yelah Cik Iqmal n Kenapa awak tba2 pnggil sya syg ni?? Geli ketiak I haha...

Iqmal P.O.V

Well kta kan dah tunang so kena practice awal pnggil syg so nnti kwin xlah ssh sngt nk pnggil..Geli ketiak?? Hahaha lawak lah tunang AKu ni..comel je AKu tngok rsa nk cubit2 je..

Pe hal Iqmal ni tngok AKu semacam??Asha bermonolog Dlm hati..dah lah Iqmal AKu nk cauu k bye assalammualaikum..Mama mengetuk bilik ku n memberitahu agar AKu turun ke bawah Dan bersalaman dgn ibu bapa iqmal krna mereka Ingin meminta diri..

So AKu pun memakai tudung n turun ke bawah Dan menyalami ibu Iqmal..ibu Iqmal memeluk Dan Mencium pipi ku seraya mengucapkan terima kasih Kerana Sudi n setuju untuk bertunang awal Dan menerima ank mereka sebagai bakal Suami ku..AKu Hanya tersenyum Dan mengatakan Jodoh yg baik datangnya Dari ibu bapa Dan Allah..apa yg terbaik bagi mama papa Asha Itulah jga yg terbaik untuk Asha Aunt hehe..AKu berkata Smbil senyum..

Ibu Iqmal pula tersenyum Dan memeluk ku erat,bertuah kamu Erma sebab dpt Anak yg patuh dkt Kamu..Jeles much okay haha..kata ibu Iqmal kpd mama..Mama pula berkata eii xda lah Sofea,biasa2 je pun..Smbil tersenyum..Manakala papa Dan ayah Iqmal Hanya ketawa melihat telatah isteri2 mereka berbicara..n How about me and Iqmal ?? Well Iqmal Hanya tersenyum bahagia n AKu pula tersenyum Dlm keadaan terpksa..mna xnya AKu tersepit d tengah2 ibu Iqmal Dan mama ku..sesak nafas weii...

Iqmal seakan memahami perasaan ku,lalu dia memanggil ibunya..Ibu klu ye pun nk berborak tu Lepass lah tunang Iqmal dulu..kesian dia tersepit Kat tngah2 tu dah sesak nafas dah Iqmal Tengok kesian je Asha ni dah lah kecil pendek kurus..ibu pula kepit dia tambah lah dia kecil haha..Iqmal berkata sambil ketawa..

Amboii Iqmal ni pandai pula yekk nak protect tunang dia hahaha..Yelah ibu xkepit dia lgi..ha Asha Kamu p lah duduk Kat Sebelah tunang Kamu tu..risau bebenor dia Kat Kamu..haha ibu Iqmal berkata sambil ketawa Dan semua org Kat rumah jga turun ketawa Dan hal itu membuat AKu malu..haish Iqmal ni sengaja buat AKu malu je lah..

Sesudah itu Iqmal Dan keluarganya meminta diri untuk pulang Dan kmi pula mengemas Dan masing2 merehatkan diri...huu penat dhoo nasib esk cuti kalau x..haish sia2 xterbangun esk tauu..

P/S: Dah lama xupdate story ni huuu..xda idea plus bz sesangat...well actually sya dah xtau nk smbung story ni mcm mna lgi..So sorry klu bosan hee...
Enjoy this story heehehe..
#Kipipad_hahaha#

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 19, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Budak Muka Ketat,Tunang AKu??Seriously??Where stories live. Discover now