Bilinen Dünya Düzeni

319 25 132
                                    

"Büyük Tolotorian Birleşmesi...

Yaklaşık üç asır önce Antik Label Dini'nin ortaya çıktığı bölge olan Label Yarım Adası'ndaki tüm Koruyucu Dikili Taşlar, oranın halkının kafirleşmesiyle yine oranın halkı tarafından yıkıldı. Bu yıkımdan bir süre sonra Label Dini'nin baş tanrısı Aqrament oraya tüm gazabını gönderdi.

Label Krallığı yerini yürüyen ölülere ve çöle bırakmadan önce Artis Kıtası'ndaki en büyük krallıklardan biriydi. Yürüyen ölülerin lanetinden kurtulmak isteyen birtakım insanlarsa Cadılar ve İblislerden medet umdular. Bu insanlar, Artis Kıtası'nın batısındaki Kıta olan Vera Kıtası'ndaki küçük derebeyliklerindeki insanlardı. On seneye kalmadan her derebeylik ayrı bir şekilde lanetlendi. Bütün kıtaların tam ortasında bulunan Vera Kıtası, artık dev bir lanetli kıtaya dönüşmüştü. Kıtalar arası seyahat etmek kara yoluyla oldukça tehlikeli bir hal almıştı. Ve oraya sürgün bölgesi anlamına gelen Zona de Exiles adı verildi.

Lanetlenmeden yaklaşık bir asır sonra Vera Kıtası'ndaki bütün lanetli ırklar büyük bir ordu toplayarak Artis Kıtası'na saldırmaya başladılar. Artis Kıtası'nın en batısında olan Refosta Krallığı sadece bir günde, lanetli ırklar tarafından ele geçirilmişti. Refosta Krallığı'nın komşusu olan Anciwar Krallığı da aynı hızla işgal edilmişti. Krallar dahil tüm insanlar, daha doğudaki krallıklara sığınıyorlardı. Kıtadaki diğer krallıklar kaçmayla bir sonuca varılamayacağını çok geçmeden anlamışlardı. Kıtadaki en güçlü orduya ve bilgiye sahip olan Ruporia Krallığının çatısında birleşerek büyük bir birlik kuruldu.

O zamanlar henüz imparator olmayan Kral Alexter Rupto Alogran, sadece savaş stratejisi ile değil bir takım manevi ilimlerle savaşılması gerektiğini düşünüyordu. Krallıkların çoğu bu fikre karşı gelmişti ama nihayetinde, Alexter Rupto Alogran'ı lider seçtikleri için bir süre sonra istemeyerek de olsa kabul ettiler.

Yapılan araştırmalar sonucu Label Yarım Adası'ndaki yıkılan dikili taşları almaları gerektiği sonucuna varan Alexter Rupto Alogran'ı destekleyen tek krallık, Label Yarım Adası'nın doğusundaki Suunad Krallığıydı. Diğer Krallıkların hepsi yeni bir kardeşlik kurmak üzere Alexter Rupto Alogran'ı liderlikten azlettiler. Suunad Krallığının Kralı Hakim Esabbah ve Ruporia Kralı Alexter Rupto Alogran, ordularının yarısını alarak, artık Zone of Death olarak adlandırılan Label Yarım Adası'na doğru yola çıktılar. Kral Alexter, yanına krallığındaki tüm dinlerin en bilge insanlarını da aldı.

Kral Alexter ve Kral Hakim Zone of Death'e vardıklarında, lanetli ırklar giderek Ruporia Krallığı'na yaklaşmışlardı. Zone of Death'te, bir ay süren bir savaşın ardından iki krallığın da yanına aldıkları asker sayısının sadece onda biri kalmıştı, ama Obelisk diye adlandırılan dikili taşlardan arta kalan her şeyi almayı başarmışlardı. Ruporia Krallığına doğru yola çıkarken yanlarındaki mühendisler ve bilge insanlar taşları onarmaya ve onları, Kral Alexter'in hanesi olan Alogran Kapısı'na bağlamaya çalışıyorlardı. Bir süre sonra taşların onarılmasının yolu bulundu ama Alogran Kapısı'na bağlamanın yolu bulunamamıştı. Ancak bilgelerin arasındaki Antik Label dinine bağlı bir rahip, taşa bağlı bir yemin türü icat etti. Böylelikle Alexter Rupto Alogran'a bağlılık yemini edilerek taşlar diğer krallıklara verilebilecekti.

Ruporia Krallığı'na vardıklarındaysa Lanetli Irklara karşı savaşan diğer krallıkların orduları tarumar olmak üzereydi. Kral Alexter ve Kral Hakim, orduları ve Obelisklerin koruyucu gücü ile Ruporia etrafındaki lanetli kuşatmayı kırmışlardı. Kısa sürede savaş tam tersine döndü. Lanetli ırklar Artis Kıtası'ndan sürüldü. Ancak, Zona de Exiles bölgesine geldiklerinde Obeliskler çalışmıyordu.

Lanetli ırklardan kurtulduktan sonra, Başta Refosta Krallığı olmak üzere kıtadaki tüm krallıklara koşulsuz bağlılık ve kurulacak imparatorluğa katılma yemini edilmesi şartıyla Obeliskler verildi. Tabi ki bu durum Suunad Krallığı için geçerli değildi. Çünkü onlar en zor zamanda koşulsuz itaat edip, İmparator Alexter Rupto Alogran'ın liderliğinde tüm dünyayı bu istiladan kurtaracak fedakarlıklar yapmışlardı. Ancak Sunaad Krallığı da yine büyük bir erdem göstererek İmparator'a bağlılık yemini edip, Tolotorian İmparatorluğuna Katıldı.

KIYAMETİN ÇOCUKLARI Alogran GizemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin