Chapter 3

317 28 85
                                    

Telefon için teşekkürler, şu an elimdekinden çok daha iyi. 'Telefon çevir' modundan çıkmış gibi görünüyor, ha?

James kendi sözlerini atladı, gözleri doğrudan aşağıdaki yeni mesaja kaydı.

Aman tanrım, sana kapaklı telefon mu verdiler? Yeterince acı çekmedin mi? Bu acımasız ve alışılmadık bir cezadır. Dehşete düştüm. Bu yanlışı düzelttiğime sevindim.

Dudakları seğirdi. Bu his tuhaftı, sanki vücudu uzun zamandır unutulmuş bir kası çalıştırmaya çalışıyordu ve dürüst olmak gerekirse, tüm bunlar çok tuhaftı. Şu anda Tony Stark ile gerçekten rahat bir sohbet mi yapıyordu?

Bütçemiz var. Parayı çocukların hayır kurumlarına davet gibi önemli şeylerde kullanmalısın.

Kelimeleri yazmak, onları boğazından çıkarmaya zorlamaktan daha kolaydı, Romanya'daki parçalanmış anılarını yazmaya başladığında anladığı bir şeydi. Yazılı sözler daha fazla ağırlığa ve daha fazla öneme sahipti ve birisinin duymak istediği şey lehine görmezden gelmesi daha zordu.

Bunun için tekrar özür dilerim. Onları bunun dışında tutmak için konuşmaya çalıştım ama bu günlerde pek ikna edici değilim.

Telefon sadece bir dakika sonra elinde titredi.

Kendini daha iyi hissetmeni sağlayacaksa, eksik olanın ikna becerilerin olduğunu sanmıyorum. İnatçı da inatçıdır. Orada işler nasıl gidiyor? Maximoff'un başını ağrıttığını söylemiştin?

Tekrar James, Stark'ın yalnızca istihbarat toplamaya çalıştığı ihtimalini kısaca düşündü, ancak bunu olası olmadığı için çabucak bir kenara attı. Teknolojide bu kadar becerikli bir adamın ihtiyaç duyduğu bilgileri almasının daha kolay yolları vardı.

Aslında bir şey yaptığından emin değilim. Onunla binada uyuyamıyorum. Aynı odadayken, özellikle de güçlerini kullanarak ellerini salladığında daha kötü. Kafatasıma lanet bir çekiç gibi geliyor.

Bunu duyduğuma üzüldüm, nasıl bir şey olduğunu biliyorum. O bileşikte yaşarken ben de uyuyamadım. Benim sözüm olmadığını biliyorum, bu yüzden beni görmezden gelmekten çekinme, ama konu ona geldiğinde dikkatli ol ve içgüdülerin sana ne söylerse söylesin dinle.

James ekrana kaşlarını çattı. İçgüdülerine güveniyordu, muhtemelen şu anda güvenebileceği tek şeydi ve Stark'ın uyarısı, yalnızca bu içgüdülerin zaten bildiği şeyi, bir şekilde, bir şekilde, o kadının bir tehdit olduğunu yeniden doğrulamaya hizmet etti. Güçleri tehlikeliydi, bu çok açıktı, ama davranışları da şüpheliydi. Bu tatlı ve masum eylemi, onu açıkça samimiyetsizlik noktasına itti, ancak bir şekilde onun için apaçık ortadaydı; diğer herkes ona, tamamen yetişkin bir kadına, şımartılması gereken bir çocuk gibi davranıyordı.

Çoğunlukla Steve ve Barton'dı. Natalia aksine bir şey söylememişti, ama mesafesini koruyordu –James, Dul'un içgüdülerinin ona ne söylediğini merak etmek zorundaydı– Wilson, Steve'in yolunu takip etmeye çalışmış ve dostane kalmıştı ve Lang, o cadı için neredeyse alakasızdı, ona bakamayacak kadar öğleden sonra kestirmekle meşguldü.

Sonra onun geçmişi de vardı. Steve ona yıllar önce SHIELD ile sivil kargaşa sırasında ülkesini korumaya yardımcı olmak için gönüllü olduğunu söylemişti, ancak elbette SHIELD sıfırdan istila edilmiş ve istemeden Hydra için çalışmaya başlamıştı. Birçok SHIELD ajanı tarafından paylaşılan bir hikaye, ancak bu durumda, bir şeyler akla gelmiyordu. Eksik bilgi olabilirdi, eski bir paranoya olabilirdi ve böyle karanlık bir durumda Bucky, Steve'e güvenirdi. James sadece içgüdülerine güveniyordu.

Such Sweet Revenge | WinterironHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin