Çok uzun olduğundan ikiye bölüm^^
Azıcık yorum yapın yahu kerpetenle mi alalım ühü ühü o kadar atıyorum🥺😭
Keyifli okumalar 💚💚
Hep yeşille kalın 💚💚
........
.....
..Olan şey, Hoseok'un Yoongi'yi yüzündeki en büyük gülümsemeyle selamlaması, kendisini ve Jimin'i bir masaya götürmesi ve onlara siparişlerini almak için yakında döneceğini söylemesiydi. Yoongi etrafına baktığında tüm arkadaşlarının sırtları kendilerine dönük olduğunu görünce, kendi hallerine dalmış olduklarını düşündü.
Yoongi, Jimin'i çok merak ettiklerini biliyor, ancak muhtemelen kendisini ve Jimin'i bir milyon tane olan sorularıyla sıkboğaz etmek istemediklerini ve bunun yerine huzur içinde randevusunun tadını çıkarmasına izin verdiklerini anlayarak tanrıya harika arkadaşlar gönderdiği için teşekkür etti. Yine de kendilerine sürekli bakışlar atıklarını görebiliyordu sanıyorum o kadarda düzgün değillerdi.
Jimin yaklaşık beş dakikadır sessizdi ve Yoongi onun ne düşündüğünü merak ediyordu. Dahası, Jimin'e tüm bu durum hakkında ne söyleyeceğini düşünüyor, çünkü bu biraz saçma olacaktı ama yalan söylemek istemiyordu.
"Imm ... görünüşe göre bugün sadece tek arkadaşım çalışmıyor , aynı zamanda diğer arkadaşlarımdan 2'si ek olarak da onların küçük erkek kardeşlerinden biride burada ... hehe ..." Yoongi, gergin hissederek açıklamaya çalıştı.
"Ah, o zaman bir randevu için muhtemelen en iyi yer değil, ha? Tüm arkadaşların bakışları senin üzerinde, başka bir yere gitmek ister misin? " Jimin önerdi.
"hayır, senin içinde sakıncası yoksa burada kalmak isterim, burası güzel ve eminim arkadaşlarım bizi rahatsız etmez. Bu randevuyu onlara söylemediğim için bana kızdıklarından oldukça emin olsam da böyle iyiler. Ama üstesinden geleceklerdir."
Bu yüzden Yoongi ve Jimin, yoongi'nin arkadaşları tarafından rahatsız edilmeden huzur içinde buluşmanın ve kedi kafesinin tadını çıkarmakla meşgul oldular. Tüm randevu boyunca el ele tutuşurlar, bu da yoongi'yi yanaklarının kızarmasına yol açmıştı, tek eliyle kakaosunu içmek biraz daha zor olsa bile elini bırakmamıştı. Ayrıca bir dilim çilekli kek paylaşmışlar ve ne kadar lezzetli olduğu hakkında konuşmuşlardı.
"Bu kadar tatlı şeylerden hoşlanacağını düşünmemiştim Jimin."
"Lütfen, o kadar klişe değilim, buradan ve tatlıları seviyorum ."
Yoongi, Jimin'in tatlılığını parkta tanıştıklarında çoktan öğrenmiş olmasına rağmen, "Vay canına, o kadar derinin ve dövmelerin altında gerçekten yumuşak ve tatlı bir adam var" diye şaka yaptı Yoongi. Düşme olayını hafızasında hatırlayarak gülümsedi.
"Neye gülüyorsun?"
"Ah, nasıl tanıştığımızı hatırlıyordum, tanıştığımıza sevindim."
"Ben de," Jimin Yoongi'ye gülümsedi ... bir kızarıklık mı? yanaklarında. Bu bir ilk. Yoongi, Jimin'in pembe yanaklarıyla daha da yakışıklı göründüğünü düşünmeye başladı.
Kısa süre sonra Jimin oradaki tüm kedileri evcilleştirmeden önce kafeden ayrıldılar. sokağın etrafında gezinmeye karar vererek temiz havanın tadını çıkarmak istiyorlardı. Belki biraz vitrin alışverişi yaparak, sahile gittiler. Hava o kadar da sıcak olmadığı için ki biraz geç olmuştu, etrafta sadece birkaç kişi görünürken sessiz denilebilirdi. İkili ymuşak esintinin tadını çıkararak kıyı boyunca el ele yürüdüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laws Of Attraction •Yoonmin[minific]✔️
FanfictionYoongi pembe olan her şeyi severdi. Etek giyer ve kız grubu şarkılarında dans ederdi. Bir gün, Yoongi'nin aniden en sevdiği kedi kafesine yanında kendine tam zıt biriyle(jimin) el ele gelir. Fem: yoongi (!) Dövmeli park jimin içerir(!) 13 may 21...