Son 2 bölüm kaldı😁
Bakalım ne yaptılar ehuehu
Yorum yorum yok 🤨 umarım geriye baktığımda iyi kötü okunduğunu görürüm..😩
Keyifli okumalar 💚
:
:Yoongi ay bittiğinde Jimin onun erkek arkadaşı olmuştu. Erkek arkadaşı! Tüm derslerinde başarılı gidiyordu ve hatta başarılı olduğu için kendine yeni bir etek almıştı.
Şu anda Jimin'in dükkanına gidiyordu. Aynı yeni etekle, bu şık restoranda randevu gecesi yapacaklardı. Jimin bunun sadece ay başı olduğunu söyleyip dışarı çıkarmak istemişti. evet, gerçekten 'erkek arkadaş'demişti, Yoongi süslü bir yere gitmekten hoşlanmıyordu. Sevmediğine yemin edebilirdi. Yoongi, romantik bir ilişkinin başlangıcına 'canım cicim günleri' dediklerinde insanların yanılmadığını düşünüyordu, çünkü tam da böyle hissediyordu.
Dövmeciye girdiğinde hemen Taehyung'un sevinçli selamlamasıyla karşılandı. "Merhaba hyung! Çok uzun zaman oldu! Nasılsın?"
Yoongi, Taehyung'dan oldukça hoşlanıyordu. Çıcuk çok tatlı, hevesli ve Jimin'in harika en iyi arkadaşıydı. Taehyung'da yeni bir arkadaş bulduğu için mutluydu tabii.
Jimin son müşterisi üzerinde çalışırken sohbet ederlerken, Taehyung yapmak zorunda olduğu en kötü dövmelerin hikayelerini paylaşıyordu.
"Lanet olası bir 9 gag meme'iydi, sonsuza kadar tek bir meme'di ve adam onu pazı üzerinde istiyordu!"
Jimin kısa süre sonra arkadan çıkarak Yoongi'yi tatlı bir öpücükle selamladı.
"Ah siz çocuklar, tatlısınız ama lütfen, sevgiyi kapalı kapılar ardında bırakın, geri kalan bekarları acınası hissettiriyorsunuz."
"Evet, o zaman kendine de sonsuza kadar tek başına dövme yaptırmalısın?"
Bu Taehyung'un öfkeyle konuşmasına, şok olmuş, ihanete uğramış gibi hissetti. Bu da Yoongi'ye aynı derecede çok dramatik olan Namjoon'u hatırlattı ve buna gülümsedi.
İki çocuk, Taehyung'u dövme dükkanında tek başına somurtarak bırakıp, Jimin'in motorsikletine atlayarak restorana gittiler.
Restoran çok güzeldi ama Yoongi'yi fazla yersiz hissettirmeyecek kadar süslü değildi. O hala fakir bir üniversiteli çocuktu. Bununla birlikte Yoongi'nin, tüm dikkatini Jimin tarafından çekildiği için, bu yer için yeterince giyinmiş olup olmadığı üzerinde duracak zamanı bile yoktu. Jöleli, mükemmel taranmış saçları, basit bir düğmeli gömleği ve biraz pantolonuyla her zamanki gibi yakışıklıydı Jimin. Yoongi gözlerini ondan ayıramıyordu.
Yemekten sonra Jimin, Yoongi'yi çay içmeye davet ettiğinde, Yoongi hemen kabul etti.
Jimin ve Taehyung'un ortak dairesine doğru koridorda yürürken Jimin, "Taehyung bir arkadaşında kalıyor, bu yüzden kendimize ait bir yer var," dedi Jimin.
Yoongi aniden durdu. Jimin daha önce sadece çaydan bahsetmişti, ama şimdi Taehyung'un burada olmayacağını söylediğine göre, bu ne anlama geliyordu? Jimin kendisinden bir şeyler mi bekliyordu? Yoongi henüz başka bir şeye hazır olmadığını biliyordu ama Jimin'e bunu nasıl söyleyeceğini ya da onu nasıl geri çevireceğini bilmiyordu. Gitmeli miydi ki??
"... Hyung? Hey, Yoongi hyung! " Jimin endişeli bir şekilde Yoongi'ye seslendi.
"Oh, -" Yoongi kendi düşünceleriyle o kadar meşguldü ki Jimin'in endişelendiğini fark etmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laws Of Attraction •Yoonmin[minific]✔️
FanfictionYoongi pembe olan her şeyi severdi. Etek giyer ve kız grubu şarkılarında dans ederdi. Bir gün, Yoongi'nin aniden en sevdiği kedi kafesine yanında kendine tam zıt biriyle(jimin) el ele gelir. Fem: yoongi (!) Dövmeli park jimin içerir(!) 13 may 21...