1- Merak

2.6K 146 59
                                    


Kontrol etmedim sorry

Vote  ve  yorum yapmayı unutmayın lütfen 😐 olmayınca insan kötü hissetmeden alıkoyamıyor kendini...


___________

Ilık bir bahar günüydü, Yoongi son dersini yeni bitirmişti ve üniversitenin yanındaki parkta yürüyüşe çıkmayı düşüyordu. Yalnızca temiz havanın tadını çıkarmak istiyordu, belki nehrin yanındaki dondurma dükkanından bir dondurma satın alırdı. Durağa yaklaşırken, aniden bir çığlık duydu, ancak daha tepki veremeden başının arkasına bir şey çarptığını hissedebiliyordu. Gelen her ne ise , Kahretsin, canımı yakmıştı.

Yoongi dizlerinin üzerine çöktüğünde gözlerini açtı ve  önünde bir futbol topunun zıpladığını gördü. Yavaşça ayağa kalktığında dizlerinin kanayıp morarmaya başladığını ve sürtüldüğünü üstelik yaranın üzerinde küçük taşların yapıştığını fark etti. Bugün etek giymemeliydi. Kendine derken yanında, yüzünde endişeli bir ifadeyle nefes nefese bir çocuk çıkageldi.

"İyi misin?"

Yoongi sinirle; " İyi gibi mi görünüyorum?"

Çocuk başını kaşıdığında, sanki utanmış görünüyordu.

"Üzgünüm, haklısın, tabii ki iyi değilsin. Lütfen biraz bekle, mendil ve biraz su getireceğim, böylece dizlerini yukarı kaldırabilirsin"

Yoongi cevap veremeden çocuk zaten başka bir adama doğru koşarak gitmişti. Beklemekten başka yapacak bir şeyi yoktu, sadece çocuğun dönmesini beklemeye başladı. Çocuk çantasıyla dolaşıyor gibi görünüyordu ve kısa süre sonra elinde bir su şişesi ve birkaç kağıt mendille tekrar Yoongi'ye doğru koşarak geldiğinde
Utanarak eşyaları Yoongi'ye verdi. "İşte al, özür dilerim, tekrardan."

Yoongi dizlerini temizlerken çocuk huzursuzca yerinde durdu. "Hiç bandajım olmadığı için üzgünüm ..."

"Sorun değil, o kadar da kötü görünmüyor."

Çocuk yine de ikna olmuş görünmüyordu. "Buraya yakın bir eczane var. Şimdi gidip bir tane satın alabilirim, bence en iyisi bu olur. "
Yoongi gerçekten rahatsız olamazdı ama çocuğu yakışıklı bulmasaydı yalan söylemiş olurdu, bu yüzden biraz daha arkadaşlık etmeyi umarak dediğini kabul etti. Eczaneye doğru yürüdüklerinde Yoongi, çocuğunun vücudunun dövmelerle kaplı olduğunu fark etti.

"Her şey yolunda mı?" Çocuk sordu.

"O-oh evet, ben sadece dövmelerine bakıyordum ... onlar harika."

"Oh teşekkürler! Arkadaşım çoğunu bana yaptı, bazılarınıda kendim yaptım. Birlikte bir dövme salonu işletiyoruz. "

Yoongi etkilenmişti. Böyle genç görünümlü bir çocuk, anca bir şirket sahibi biri gibi olabilirdi diye düşünüyordu.

"Sormamın sakıncası yoksa adn ne?" Çocuk aniden sordu.

" Yoongi. Min Yoongi. "

"Bende Jimin. Park Jimin "Genç adam Yoongi'ye gülümsedi.

Yakında buldukları bir eczaneye girdiklerinde, yoongi'nin dizlerini sarmak için birkaç tane bandaj aldılar, ki bu artık temizlendikleri için çok da kötü görünmüyordu. Yoongi, yakışıklı çocuk Jimin ile olan etkileşiminin şimdi sona ereceğine üzülmediğini söyleseydi bu bir yalan olurdu. Bununla birlikte, Jimin umutla Yoongi'ye baktı ve "Seni bu şekilde incittiğim için hala gerçekten üzülüyorum. Telafi etmek için sana bir kahve ısmarlayabilir miyim? "

Yoongi teklifi duyduğunda küstahça cevapladı:"Şey, söylemeliyim ki bu benim için oldukça travmatik bir olaydı. Gerçekten bir kahve seven biri değilim, ama daha önce dondurma almayı istiyordum, bu yüzden bir sakıncası yok "

Laws Of Attraction •Yoonmin[minific]✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin