The downfall of Holland Gardner

85 5 0
                                    

⚠️TW⚠️ this chapter contains descriptions of sexual assault the * means assault

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


⚠️TW⚠️ this chapter contains descriptions of sexual assault the * means assault. please skip if you are uncomfortable.













𝙃𝙤𝙡𝙡𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙨𝙝𝙚 𝙩𝙪𝙧𝙣𝙚𝙙 8. 𝙎𝙝𝙚 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙤 𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚. 𝙒𝙝𝙚𝙣 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 8 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙡𝙡𝙚𝙙 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩𝙚𝙙 𝙙𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙘𝙖𝙧𝙩𝙬𝙝𝙚𝙚𝙡𝙨 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙣𝙙. 𝙎𝙖𝙧𝙖𝙝 𝘾𝙖𝙢𝙚𝙧𝙤𝙣 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙖𝙮. 𝙒𝙝𝙚𝙣 𝙨𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙬 𝙃𝙤𝙡𝙡𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙤 𝙖𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙤𝙨𝙚 𝙘𝙖𝙧𝙩𝙬𝙝𝙚𝙚𝙡𝙨 𝙨𝙝𝙚 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙤𝙡𝙚𝙨𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙚𝙧. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙗𝙚𝙨𝙩 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨. 𝙏𝙝𝙖𝙩𝙨 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙃𝙤𝙡𝙡𝙖𝙣𝙙  𝙙𝙚𝙘𝙞𝙙𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙛 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩 𝙎𝙖𝙧𝙖𝙝 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙚𝙧. 𝙎𝙝𝙚 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩𝙚𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙮𝙢𝙣𝙖𝙨𝙩𝙞𝙘𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩.




𝙒𝙝𝙚𝙣 𝙇𝙖𝙣𝙖 𝙖𝙣𝙙 𝙎𝙖𝙧𝙖𝙝 𝙬𝙚𝙧𝙚 11 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙩𝙝𝙚 𝙏𝙝𝙤𝙧𝙩𝙤𝙣 𝙩𝙬𝙞𝙣𝙨. 𝙏𝙤𝙥𝙥𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝘽𝙧𝙮𝙘𝙚. 𝙏𝙝𝙚 𝙨𝙪𝙢𝙢𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙞𝙨 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙃𝙤𝙡𝙡𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩𝙚𝙙 𝙥𝙪𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙧𝙤𝙬𝙣 𝙝𝙞𝙜𝙝𝙡𝙞𝙜𝙝𝙩𝙨 𝙞𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙞𝙧. 𝘽𝙧𝙮𝙘𝙚 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙝𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙞𝙧 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩. 𝙎𝙝𝙚 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙨𝙪𝙧𝙚 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙞𝙧 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙛𝙖𝙙𝙚𝙙. 𝙃𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙞𝙧 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩





𝙉𝙤𝙬 𝙨𝙠𝙞𝙥 𝙖 𝙛𝙚𝙬 𝙮𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙝𝙤𝙡𝙚 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙥 𝙞𝙨 14. 𝙎𝙖𝙧𝙖𝙝 𝙧𝙚𝙘𝙚𝙣𝙩𝙡𝙮 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖 𝙜𝙞𝙧𝙡 𝙣𝙖𝙢𝙚𝙙 𝙆𝙞𝙚. 𝙏𝙝𝙖𝙩 𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚𝙙 𝙃𝙤𝙡𝙡𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙟𝙚𝙖𝙡𝙤𝙪𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙖𝙣𝙜 𝙤𝙪𝙩 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝘽𝙧𝙮𝙘𝙚 𝙢𝙤𝙧𝙚. 𝙒𝙝𝙚𝙣 𝘽𝙧𝙮𝙘𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙤𝙪𝙨𝙚 𝙇𝙖𝙣𝙖𝙨 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙡𝙞𝙠𝙚𝙙 𝙝𝙞𝙢. 𝙄𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙚𝙖𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙢𝙚𝙖𝙣𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩. 𝙎𝙤 𝙨𝙝𝙚 𝙙𝙚𝙘𝙞𝙙𝙚𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙖 𝙘𝙧𝙪𝙨𝙝 𝙤𝙣 𝙝𝙞𝙢. 𝘽𝙧𝙮𝙘𝙚 𝙖𝙨𝙠𝙚𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙝𝙞𝙨 𝙜𝙞𝙧𝙡𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙮𝙚𝙨. 𝙎𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙛𝙞𝙣𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩.









After The PartyWhere stories live. Discover now