/ 4.Bölüm Kurumuş Boyalar da parçalanıp kanayabilir mi?/

16 1 0
                                    

The Neigbourhood-  Void

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

The Neigbourhood-  Void

The Sleeping Last - Mars

    Chase Atlantic -Moonlight

 Charlotte Cardin - Between The Bars

Evet kurumuş boyalar da parçalanır. Ancak bu hangi boyayla nasıl boyadığınıza bağlıdır, dökülebilir de parçalanabilir de yine bu ya boyaya ya da yinelediğim gibi nasıl boyadığınıza bağlıdır. İnsanın kendi boyadıkları ya da başka bir insanın bizim boyamamızın icap ettiği şeyleri boyadığın da da yine boyanın şeklinin değişmesi veyahut anlatmak istediğimiz şeylerin farklı hallere bürünmesi de bizim sorumluluğumuz içerisinde yer alır.

 Zamanın ve mekanın sonunda kendimizle yalnız kaldığımız da bu sorumlulukları üstlenecek hiç kimse olmayacaktır çünkü, ve bir diğer neden kararlarımız bir başkasına bunu yapabilme hakkını tanımak, ve bir diğer neden de dikkat etmek boyaların iyi ya da kötü olduğunu bilebilirdik dikkat etseydik. 

Sorumluluklardan konuşalım, her yanlışta her kötü bir durumda "kader " adını verdiğimiz yaratıcı tarafından bizim adımıza verilmiş yazılı olmayan ancak insan ömründe kalıcı olan kararlar bütünü olarak tanımladığımız bir bahane altında topladık hatalarımızı."kaderimize bu şekilde karar verilmiş.

Yaratıcı şanslı olanlar belirlemiş kaderini öyle yazmış. Kaderimiz kederle dolu hak etmediğimiz şeyler ancak yaşayacağız işte. " Hayır bu şekilde değil. Yaratıcı her canlının aklı olduğunu iradesi olduğunu söyler, bunlardan dolayı seçimlerine göre kendi yaşamını çizer, ancak verdiği kararların "iyi ya da kötü" olarak değerlendirilerek bir hükme varılacağını belirtir. Yaratıcı doğruları insanlara vermiştir ancak insan doğrunun ne ifade ettiğini söylenilene göre bilmektedir. Doğru tam olarak nedir ki? Yaratıcı tüm var ettiklerini bir düzen oluşturarak deneye gözleme tabii tutar bir nevi ne kadar sadık olduklarına ne kadar güvendiklerine ne kadar inandıklarına ne duyarlarsa duysunlar ne bilirlerse ne görürlerse görsünler sadık kalabilecekler mi ? Gerçeğinden dolayı. 

Bir kısımda da şeytan vardır şeytan fiziksel ya da günlük hayat içerisinde hiç bir şeye dokunmaz kendisinden olan birden fazla varlık düşüncelerde üryan bir şekilde vardır. İnsan büyüdüğü vakit düşüncelerin içerisinde olan da onunla büyür küçükken hiç bir şey olmaz hiç bir şey hissedilmez ama bir yolun ortalarına gelmek için çaba gösterildiğinde kendisini ortaya çıkarmak ve işlenilen her şeyi bedende bütünleştirmek ister.

Doğru ya da yanlış burada başlar içsel acı çekişler, değişimler burada kendisini gösterir. Bu vakitte kararlarda hareketlerde düşünmemezlik aklına esen her şeyi yapma, içeride oluşmak üzere olanı bastırmak için ciddi olmamak ya da düşünmemek yalnızca hoşa gideni eğlence hissine esir etmek ister kendini. Bir diğer kısım da ise bulunduğu karmaşıklığı öğrenmek, öğrenebilmek için ona verilen aklı kullanmak ile başlar.

Portrelere İçinden Bakmak. / Girl × GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin